Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Östersjötrolling 2007
Collapse
X
-
Ingen lax idag... Fanns en del betesfisk på lodet. Men jag var ju främst ute för att testa båten och där blev jag mycket nöjd!
-
Bra initiativ! Om ca 1,5 månader så smäller det här på Åland!
Lämna en kommentar:
-
Visst jag ska dra mitt strå till stacken också. Jag lovarUrsprungligen postat av joj Visa inläggInte bara följa hoppas jag
hoppas få se ett gäng med rapporter från dej oxå
Lämna en kommentar:
-
Inte bara följa hoppas jagUrsprungligen postat av madmats Visa inläggBra initiativ!! kommer följa den här tråden med stort inresse.
hoppas få se ett gäng med rapporter från dej oxå
Lämna en kommentar:
-
Bra initiativ!! kommer följa den här tråden med stort inresse.Ursprungligen postat av joj Visa inläggTänkte att jag skulle lägga upp en tråd här som skulle handla om precis det som rubriken säger, skriv gärna här om ni planerar att åka ut eller en liten rapport om ni har varit ute, om det ibland blir lite
så kvittar väl det.
Lämna en kommentar:
-
Jag ska själv inleda med att säga att imorgon så blir det första trollingrundan i Flippern och att få fajta lite lax skulle ju inte vara dumt alls
Edit: Kan tillägga att jag ska köra här utanför Karlskrona!
Lämna en kommentar:
-
Östersjötrolling 2007
Tänkte att jag skulle lägga upp en tråd här som skulle handla om precis det som rubriken säger, skriv gärna här om ni planerar att åka ut eller en liten rapport om ni har varit ute, om det ibland blir lite
så kvittar väl det.
Taggar: Ingen
Lämna en kommentar: