Göra en Pulka - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Göra en Pulka

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Char sanningen till att skummet i TL blir vattenfyllt ligger som vanligt i TLs mindre vanliga kvalitetskontroll de svarta pluggarna baktill är boven i dramat helt övertygad om detta läcker som såll.
    Bara jag får tid och ork ska jag modifiera de tre par jag har i verkstan kommer inte läcka en droppe överhuvudtaget och fungera perfekt enkelt, problemet för TL själv är att han kan inte lägga ner för mycket jobb ingen lönsamhet helt enkelt han måste konkurrera med mariestadare och liknande som är massproducerade dock skit jämfört med TLs design som är superb men en mindre bra produkt pga tidsbrist
    I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

inte bara de svarta pluggarna baktill som ställer till problem. Mina är tätade med sica mycket noggrant både runt pluggen och runt listen som löper runt hela pulkan men tar fortf in vatten. Är inne på chars linje om att ett för tunt plastlager ställer till det. Verkar som om även om plasten är "tät" så suger den in vatten som blir kvar i pulkan. Fler plastlager och ett par lager 2-k lack borde råda bot på problemet.

Kommentera

Japp!
        Hittade just forumets kanske bästa tråd.
        Ingen som vill tillägga något här nu?
        Har vintern på mig att hitta eller göra rätt pulkor.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Kunggös, 2025-07-29, 10:29
        9 svar
        432 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg brollann  
        Arbetar...
        X