Höst fiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Höst fiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Höst fiske

Vad rekomenderar ni att fiska med på Hösten, hörde en som fick en lax på 4,3 på söndagen den högg på en liten Toby blå/silver/röd. Men jag har inte fått på något drag ännu men men har ju iaf löjorna dom funkar utmärkt!

Det vore om det fanns ett ultimat höstdrag
    Men de ju på vilken fisk, om det är mörkt eller ljust, vilket vatten du fiskar i, vilket väder det är. Ett drag kanske funkar bra i en sjö men inte en annan etc.
    Senast ändrad av Gaddkraelarn; 2007-09-30, 12:42. Anledning: lök

Kommentera

Ursprungligen postat av Kimpan Visa inlägg
      Vad rekomenderar ni att fiska med på Hösten, hörde en som fick en lax på 4,3 på söndagen den högg på en liten Toby blå/silver/röd. Men jag har inte fått på något drag ännu men men har ju iaf löjorna dom funkar utmärkt!
      tomic och bomber 15A funkar lika bra till våren som hösten. Är dom riktigt kinkiga funkar löja finfint. Ger oftast större snittvikt och fler hugg. Gått ifrån wobblerfisket nästan helt till fördel för löja. Mycket plockande men lär man sej behärska löjfisket är det i regel outstanding. Undantag för östersjön. här verkar skedar och tomic 5:or vara det bästa

Kommentera

yozuri i rätt storlek välj suspending modellen den har en lite bredare sked ger bättre gång
        i min mening

Kommentera

Okej tack för alla råd! Jo jag tror jag ska testa Tomic pluggarna. men det får bli nästa år, var ju på tävling i Lördags men ja det gick som det gick! kom 3:a i år! :/

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Kunggös, 2025-07-29, 10:29
          9 svar
          432 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg brollann  
          Arbetar...
          X