vill genom det här inlägget ge väldigt mycke cred till alla duktiga och hänsynsfulla trollare som gjorde vätterns vidder till en bra och rolig fiske plats i helgen under laxcup suzuki. var riktigt roligt och trevligt att stå på land när vissa kommer och drar pulkorna så pass nära land att man nästan kan lägga spötoppen på den innersta och utan problem skulle kunna lagt dobben på den yttersta.
var mer än en gång man blev tvungen att panikveva för idioter som kom farande!
vill gärna nämna ett specifikt tillfälle när nån som hade jävligt bråttom att köra om en annan båt kom i utan att överdriva närmre 4-5 knop runt en klippa så jag höll på att bli av med metet jag hade ligga 10 - 15 meter ut. utan uppmärksamma medfiskare hade jag fått grejerna överkörda så de hette duga.
tack så mycket
helt sanslöst att man inte kan få ha den lilla yta man kan fiska av från land ifred när båtfolket har hur mycket plats som helst att fiska på.
Mvh Jimmy
var mer än en gång man blev tvungen att panikveva för idioter som kom farande!
vill gärna nämna ett specifikt tillfälle när nån som hade jävligt bråttom att köra om en annan båt kom i utan att överdriva närmre 4-5 knop runt en klippa så jag höll på att bli av med metet jag hade ligga 10 - 15 meter ut. utan uppmärksamma medfiskare hade jag fått grejerna överkörda så de hette duga.
tack så mycket
helt sanslöst att man inte kan få ha den lilla yta man kan fiska av från land ifred när båtfolket har hur mycket plats som helst att fiska på.
Mvh Jimmy
Kommentera