Trolling sidor/Beteshållare - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trolling sidor/Beteshållare

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Okej, härligt att höra.. tänker du vara med på Midnattstrollingen?

Kommentera

Japp! i år dags att pallplats!!2006, tre på midnattstrollingen,2:a på hösttävlingen 2007 10 el 12 på mt samt sexa på hösttävlingen!!Har du kört något under hösten??

Kommentera

Kan ej stämma du, Jocke vart 2:a nu på hösten mitt lag vart 3:a ngt lag utifrån tog pallen. Vem fiskar du med?

Kommentera

nu i höst ja!!jag menade hösten 2006!!Roger Olsson Från Forsmo!!Team Jögga!!

Kommentera

skrev kanske lite otydligt!!Körde ju Forsbergs båt under 2006!!(skog & Trädgård)

Kommentera

Okej, då fatta jag! hehe, men då vet jag ju ungefär vem du är. Jaja har foppa fått båten såld nu? Jag hörde också att det planterades in mycke Gullspångslax i Betarsjön, men färre Öring..

Kommentera

Nej, har inte fiskat så mycket i höst, tappat många fina laxar iår! :/ fick upp en och den vägde 5kg. Och dom tar nästan bara på löja nu mera! fickden på en anchovy special tacklad med en 5cm löja riggad bakom en Kingfisher Jelly purplehaze. Du då? har du varit ute något under höst? Skitfiske.

Kommentera

Har fått några under hösten mest öring dock!!Har fått bra på strike pro, i diverse färger!!Tydligen sattes det bara lax i höst! Kanske bra med tanke på att det var nästan bara öring kvar!!Fick en del större gäddor i höst oxå!Foppa har sålt båten ,(har jag hört)han kunde ju inte ens hantera den så det var nog bra att han sålde den!

Skit fiske

Kommentera

Ngn som vet var man får tag i riktigt stora skallar till sillar och småsej 3-5hg? Har hört att det skall finnas i kanada? Men inte hittat ngt?
                    Jag ær mer æn jag verkar vara, och all værldens styrka och kraft vilar innom mig.

Kommentera

kinnevikensfritid har krippled herring som du kan använda..

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
                      5 svar
                      707 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg RK99
                      av RK99

Arbetar...