Östersjön -08 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Östersjön -08

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• www.kamm.se

kolla www.kamm.se kanonfiske
    mvh Dalton
    Spöböj !!

Kommentera

• Tack....

...för tipsen här och på mailen. Nu får vi se hur vädret artar sig. Får väl lämna en rapport i fall vi kommer iväg.// Mvh Magnus

Kommentera

• Ni som fiskar med utgång från Simrihamn

Jag skickade återigen ett mail till ansvariga för www.simrishamnstrolling.se för att försöka få dem att få upp aktiviteten på hemsidan. Jag klipper in mitt mail här så att ni som känner er berörda ser vad det handlar om. Ni får gärna själva maila dem då de nog inte skadar med påtryckningar från flera håll.

Hej Jonas!

I egenskap av att du är teknik- och layoutansvarig på www.simrishamnstrolling.se mailar jag dig. Jag och flera trollingfiskare med mig uppskattar att simrishamnstrolling.se finns tillgänglig för att kunna följa trollingfisket med utgång från Simrishamn. Jag vet också att Jan får många samtal och mail om hur fisket är där nere framförallt när inte hemsidan har uppdaterats på ett tag.

För att underlätta för Jan och för att vi som frekvent använder sidan och fiskar ifrån Simrishamn skulle det vara utomordentligt bra med ett forum alt gästbok på hemsidan. Då skulle alla som fiskar själva kunna bidra med rapporter och diskutera allt som är relaterat till laxtrolling, båtar, tips och annat. Det finns ju en uppsjö med färdiga forum och gästböcker som man kan använda utan kostnad. Jag har själv lite erfarenhet av detta och skulle gärna bidra på ideell basis med att vara moderater eller liknande på ett diskusionsforum anslutet till simrishamnstrolling.se.

Med förhoppning om att ni ser möjligheterna och fördelarna med detta...

Mvh
        Staffan Dykes
        Team Beast
        [FONT="Arial Black"]Team Beast Bloggen[/FONT]

Kommentera

• Ursprungligen postat av Musky Visa inlägg
          Jag skickade återigen ett mail till ansvariga för www.simrishamnstrolling.se för att försöka få dem att få upp aktiviteten på hemsidan. Jag klipper in mitt mail här så att ni som känner er berörda ser vad det handlar om. Ni får gärna själva maila dem då de nog inte skadar med påtryckningar från flera håll.

Hej Jonas!

I egenskap av att du är teknik- och layoutansvarig på www.simrishamnstrolling.se mailar jag dig. Jag och flera trollingfiskare med mig uppskattar att simrishamnstrolling.se finns tillgänglig för att kunna följa trollingfisket med utgång från Simrishamn. Jag vet också att Jan får många samtal och mail om hur fisket är där nere framförallt när inte hemsidan har uppdaterats på ett tag.

För att underlätta för Jan och för att vi som frekvent använder sidan och fiskar ifrån Simrishamn skulle det vara utomordentligt bra med ett forum alt gästbok på hemsidan. Då skulle alla som fiskar själva kunna bidra med rapporter och diskutera allt som är relaterat till laxtrolling, båtar, tips och annat. Det finns ju en uppsjö med färdiga forum och gästböcker som man kan använda utan kostnad. Jag har själv lite erfarenhet av detta och skulle gärna bidra på ideell basis med att vara moderater eller liknande på ett diskusionsforum anslutet till simrishamnstrolling.se.

Med förhoppning om att ni ser möjligheterna och fördelarna med detta...

Mvh
          Staffan Dykes
          Team Beast
          Denna gången gick det undan

Hej Staffan,

Ja, vi har tagit beslut på att ordna ett forum.

Förhoppningsvis kommer detta under månaden.

Trevlig helg!

Mvh / Jonas

Kommentera

• Ursprungligen postat av Musky Visa inlägg
            Denna gången gick det undan

Hej Staffan,

Ja, vi har tagit beslut på att ordna ett forum.

Förhoppningsvis kommer detta under månaden.

Trevlig helg!

Mvh / Jonas
            Lysande
            http://teamjoj.blogspot.com/

Kommentera

• Simrishamn

Blir en tur till simris imorgon om ngn annan skall ut kanske vi kan hålla kontakten? Ngn som vet ngt om fisket just nu?

Mvh Magnus

Kommentera

• Ursprungligen postat av Team Ängelholm Visa inlägg
                Blir en tur till simris imorgon om ngn annan skall ut kanske vi kan hålla kontakten? Ngn som vet ngt om fisket just nu?

Mvh Magnus
                Inte mer än vad som står på Simrissidan och det verkar ju lovande att det tas så mycket lax efter så långt vinduppehåll
                http://teamjoj.blogspot.com/

Kommentera

• blekinges laxar var trötta och mätta idag

Kommentera

• Ursprungligen postat av snickarn Visa inlägg
                    blekinges laxar var trötta och mätta idag
                    Vart körde ni, Knixet el längre österut?

Magnus; Hur gick det i Simris, kom ni ut?

Typiskt att man är bortrest när det för en gångs skull är fiskeväder!

Kommentera

• Fick in lite rapporter igår från Simrishamn och det verkar ha varit bra fiske där ute. Seppo och Juksu hade tydligen 5 laxar med 12+ på topp och några runt 8 kilo. Även Ängelholmarna hade fint fiske med 9+ lax i båten. Tror att det var ca 8båtar ute och alla kom in med fisk. Det hade huggit på all djup och på merparten av betesvarianter under dagen. Ljunggren var tydligen på Bornholm med Hasse (linslus) så någon uppdatering på simrishamnstrolling.se med bilder lär det inte bli den här gången.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Kunggös, 2025-07-29, 10:29
                      9 svar
                      445 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg brollann  
                      Arbetar...
                      X