Ursprungligen postat av The Loomis Man
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Trolling på TV4+
Collapse
X
-
NiceUrsprungligen postat av pasi75 Visa inläggNej, men en dansk som var hyffsat less på vissa saker.
G.Loomis - Fear No Fish
Kommentera
-
Inte bara jag som stör mig på deras tittartävling alltså :PUrsprungligen postat av lex Visa inläggJag tyckte att detta avsnittet var överlägset bäst, bra jakt och kul fiske. Blir bara störd på deras löjliga tittartävling.
Okej att dom har enkla frågor som även de som inte är så inbitna har en chans att svara rätt på, men de behöver ju inte överdriva heller. När det är såna där löjliga frågor avskräcker det det mig mer från att tävla än tvärtom, för då vet man att chansen är minimal att man lyckas vinna
Kommentera
-
-
WordUrsprungligen postat av aliosh Visa inläggva glad att det finns någon fiskeprog att kolla på era bönder. Alla behöver inte va så jävla seriösa. Man ska ha kul när man fiskar.. inte någon jävla tävling.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av aliosh Visa inläggva glad att det finns någon fiskeprog att kolla på era bönder. Alla behöver inte va så jävla seriösa. Man ska ha kul när man fiskar.. inte någon jävla tävling.

Kommentera

Kommentera