Djuppriggar - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Djuppriggar

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Djuppriggar

Tjena! Farsan och jag hade tänkt att köpa in djupriggar och lite wobblers från USA. Och jag undrar om det är så att det finns någon risk att man blir lurad och inte får några grejer om man köper från Cabelas??

sök djupriggar på ebay köpte min där i februari inga problem och till kanon pris

Kommentera

Hej Marcus.
      Vilket fabrikat på riggar tänker du köpa? Nån spesiell och till vilken typ av fiske? Östersjön eller annat vatten?

Det Jonas föreslog är bra, men lite beroende på vilket fabrikat som sagt.

mvh
      Mvh Flodström
      Flyfishing for salmon

Kommentera

det var väl tänkt att vara cannon easi troll det´ska andvändas till insjöfiske

Kommentera

Hej du hittar sån riggar på ebay under tusen kronor

Kommentera

Kolla in bigjon.com har själv beställt två riggar dessa kommer hem till veckan.

Bra service snabb leverans schysst pris hoppas dessa är lika bra som jag hoppas.

Tillverkad i aluminium och inget plast tjafs

/ Martin

Kommentera

Ursprungligen postat av Marcus_Gädda Visa inlägg
              det var väl tänkt att vara cannon easi troll det´ska andvändas till insjöfiske
              Hej Marcus. Dem blir säkert kanon för den typ av fiske. Men tänker du lite längre fram typ att du får för dig att trolla lax i V-sjöarna eller Östersjön så vill jag avråda dig Easy-Troll och föreslå att du investerar i Uni-Troll (5 eller 10) då dem er mycket mer stabila och tåliga. Dessutom så har Uni-Troll10 en teleskopisk bom vilket är en fördel för att kunna sprida betena lite mer än vanligt. Skall du endå köpa från USA så investera i riktiga riggar på en gång (liten pris-skillnad). Uni-Troll tar inte mer plats än ett par Easy-Troll.

Glöm inte att passa på att köpa ett par swivel-platter, som är en stor fördel vid arbetet med riggarna och under fisket. Underlättar enormt då man kan vrida riggarna till vilken vinkel man önskar och speciellt då man skall lägga till kaj.
              Mvh Flodström
              Flyfishing for salmon

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
              5 svar
              873 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg RK99
              av RK99

Startad av Kunggös, 2025-07-29, 10:29
              9 svar
              412 visningar