Singö - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Singö

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Singö

Hade tänkt dra ett par reopr till understen men inte varit dit förut finns det någon som har lite goda råd ang När ramp plats fart skedar mm hade tänkt åka över dagen från Knivsta
    www.gramslures.se

[url]http://gramslures.blogspot.se/

Ursprungligen postat av Team Gram Visa inlägg
    Hade tänkt dra ett par reopr till understen men inte varit dit förut finns det någon som har lite goda råd ang När ramp plats fart skedar mm hade tänkt åka över dagen från Knivsta
    Ramp på Grisslehamns Camping, Nu och framåt, 2,5 knop och en blandning av NK, NK Mag Ismo Mag Grizzly och andra liknande normalt djup 2-15m blanda med riggar och pulkor.

Det kom upp en 16,3 förra helgen och en för mig obekräftad 9.a i helgen så bara ut och nöt

Kommentera

Tack för ditt snabba svar rospigg har du varit ut själv där?

Ursprungligen postat av Rospigg Visa inlägg
      Ramp på Grisslehamns Camping, Nu och framåt, 2,5 knop och en blandning av NK, NK Mag Ismo Mag Grizzly och andra liknande normalt djup 2-15m blanda med riggar och pulkor.

Det kom upp en 16,3 förra helgen och en för mig obekräftad 9.a i helgen så bara ut och nöt
      www.gramslures.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Team Gram Visa inlägg
        Tack för ditt snabba svar rospigg har du varit ut själv där?
        Jo det har hänt men inte rampen då jag bor på en ö S. Öregrund så jag kör ut dit direkt från hemmabryggan

Bra boende för trollare finns på Singö Camping dit Du kör båten och bilen snabbt efter sjösättning i Grissle och Anders på campen är välvilligt sinnad till trollingfiskande besökare.

Kommentera

låter prima

låter prima, ifall det blir ngn resa över havet ngn gång.

thx

Jo det har hänt men inte rampen då jag bor på en ö S. Öregrund så jag kör ut dit direkt från hemmabryggan

Bra boende för trollare finns på Singö Camping dit Du kör båten och bilen snabbt efter sjösättning i Grissle och Anders på campen är välvilligt sinnad till trollingfiskande besökare.
          Http://pekkman.blogspot.com

Kommentera

Jag kan meddela att vi fick en på 11 kg och Jari Hult som fick 16,3:an fick en 12 kg strax efter samt Cadputer som tog en 3 kg senare på dagen.

Mvh

Janne/Team Pisces

Kommentera

Team F 1 Salmon.16,3kg dipsy ländst ut pulkan,Nk bc släp 35m.12,2kg djuprigg 25 foot släp 30m grizzly spoon (regal)svenskaflagga med svarta prick.

Kommentera

Härligt då är det på G för året, ser fram emot första turen för helgens blev inställd tyvärr.

Kommentera

Nu börjar det hända saker tack alla för era fina rapporter man blir grymt sugen Hoppas att det kommer fler rapporter
                  Skitfiske på er
                  Roger
                  www.gramslures.se

Kommentera

Finnarna rapoterar kanon fiske runt eckerö.Alla har en två fiske i båten.Team F1 Salmon fiskar laxfestival åland nästa helg.Ni som åker till singö får rappot av om riger till mig 070-6677278 MVH Jari

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Kunggös, 2025-07-29, 10:29
                    9 svar
                    442 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg brollann  
                    Arbetar...
                    X