Singö - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Singö

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• jari
    replied
    Finnarna rapoterar kanon fiske runt eckerö.Alla har en två fiske i båten.Team F1 Salmon fiskar laxfestival åland nästa helg.Ni som åker till singö får rappot av om riger till mig 070-6677278 MVH Jari

Lämna en kommentar:

• Gram
    replied
    Nu börjar det hända saker tack alla för era fina rapporter man blir grymt sugen Hoppas att det kommer fler rapporter
    Skitfiske på er
    Roger

Lämna en kommentar:

• Rospigg
    replied
    Härligt då är det på G för året, ser fram emot första turen för helgens blev inställd tyvärr.

Lämna en kommentar:

• jari
    replied
    Team F 1 Salmon.16,3kg dipsy ländst ut pulkan,Nk bc släp 35m.12,2kg djuprigg 25 foot släp 30m grizzly spoon (regal)svenskaflagga med svarta prick.

Lämna en kommentar:

• Gävlebon
    replied
    Ursprungligen postat av Rospigg Visa inlägg
    Ramp på Grisslehamns Camping, Nu och framåt, 2,5 knop och en blandning av NK, NK Mag Ismo Mag Grizzly och andra liknande normalt djup 2-15m blanda med riggar och pulkor.

Det kom upp en 16,3 förra helgen och en för mig obekräftad 9.a i helgen så bara ut och nöt
    Jag kan meddela att vi fick en på 11 kg och Jari Hult som fick 16,3:an fick en 12 kg strax efter samt Cadputer som tog en 3 kg senare på dagen.

Mvh

Janne/Team Pisces

Lämna en kommentar:

• Perx
    replied
    låter prima

låter prima, ifall det blir ngn resa över havet ngn gång.

thx

Jo det har hänt men inte rampen då jag bor på en ö S. Öregrund så jag kör ut dit direkt från hemmabryggan

Bra boende för trollare finns på Singö Camping dit Du kör båten och bilen snabbt efter sjösättning i Grissle och Anders på campen är välvilligt sinnad till trollingfiskande besökare.

Lämna en kommentar:

• Rospigg
    replied
    Ursprungligen postat av Team Gram Visa inlägg
    Tack för ditt snabba svar rospigg har du varit ut själv där?
    Jo det har hänt men inte rampen då jag bor på en ö S. Öregrund så jag kör ut dit direkt från hemmabryggan

Bra boende för trollare finns på Singö Camping dit Du kör båten och bilen snabbt efter sjösättning i Grissle och Anders på campen är välvilligt sinnad till trollingfiskande besökare.

Lämna en kommentar:

• Gram
    replied
    Tack för ditt snabba svar rospigg har du varit ut själv där?

Ramp på Grisslehamns Camping, Nu och framåt, 2,5 knop och en blandning av NK, NK Mag Ismo Mag Grizzly och andra liknande normalt djup 2-15m blanda med riggar och pulkor.

Det kom upp en 16,3 förra helgen och en för mig obekräftad 9.a i helgen så bara ut och nöt

Lämna en kommentar:

• Rospigg
    replied
    Ursprungligen postat av Team Gram Visa inlägg
    Hade tänkt dra ett par reopr till understen men inte varit dit förut finns det någon som har lite goda råd ang När ramp plats fart skedar mm hade tänkt åka över dagen från Knivsta

Lämna en kommentar:

• Gram
    started a topic Singö

Singö

Hade tänkt dra ett par reopr till understen men inte varit dit förut finns det någon som har lite goda råd ang När ramp plats fart skedar mm hade tänkt åka över dagen från Knivsta

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Najad, 2026-06-22, 20:09
4 svar
210 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Najad
av Najad

Arbetar...
X