Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Singö
Collapse
X
-
Finnarna rapoterar kanon fiske runt eckerö.Alla har en två fiske i båten.Team F1 Salmon fiskar laxfestival åland nästa helg.Ni som åker till singö får rappot av om riger till mig 070-6677278 MVH Jari
-
Nu börjar det hända saker tack alla
för era fina rapporter man blir grymt sugen Hoppas att det kommer fler rapporter
Skitfiske på er
Roger
Lämna en kommentar:
-
Härligt då är det på G för året, ser fram emot första turen för helgens blev inställd tyvärr.
Lämna en kommentar:
-
Team F 1 Salmon.16,3kg dipsy ländst ut pulkan,Nk bc släp 35m.12,2kg djuprigg 25 foot släp 30m grizzly spoon (regal)svenskaflagga med svarta prick.
Lämna en kommentar:
-
Jag kan meddela att vi fick en på 11 kg och Jari Hult som fick 16,3:an fick en 12 kg strax efter samt Cadputer som tog en 3 kg senare på dagen.Ursprungligen postat av Rospigg Visa inläggRamp på Grisslehamns Camping, Nu och framåt, 2,5 knop och en blandning av NK, NK Mag Ismo Mag Grizzly och andra liknande normalt djup 2-15m blanda med riggar och pulkor.
Det kom upp en 16,3 förra helgen och en för mig obekräftad 9.a i helgen så bara ut och nöt
Mvh
Janne/Team Pisces
Lämna en kommentar:
-
låter prima
låter prima, ifall det blir ngn resa över havet ngn gång.
thx
Ursprungligen postat av Rospigg Visa inläggJo det har hänt men inte rampen då jag bor på en ö S. Öregrund så jag kör ut dit direkt från hemmabryggan
Bra boende för trollare finns på Singö Camping dit Du kör båten och bilen snabbt efter sjösättning i Grissle och Anders på campen är välvilligt sinnad till trollingfiskande besökare.
Lämna en kommentar:
-
Jo det har hänt men inte rampen då jag bor på en ö S. Öregrund så jag kör ut dit direkt från hemmabrygganUrsprungligen postat av Team Gram Visa inläggTack
för ditt snabba svar rospigg har du varit ut själv där?
Bra boende för trollare finns på Singö Camping dit Du kör båten och bilen snabbt efter sjösättning i Grissle och Anders på campen är välvilligt sinnad till trollingfiskande besökare.
Lämna en kommentar:
-
Tack
för ditt snabba svar rospigg har du varit ut själv där?
Ursprungligen postat av Rospigg Visa inläggRamp på Grisslehamns Camping, Nu och framåt, 2,5 knop och en blandning av NK, NK Mag Ismo Mag Grizzly och andra liknande normalt djup 2-15m blanda med riggar och pulkor.
Det kom upp en 16,3 förra helgen och en för mig obekräftad 9.a i helgen så bara ut och nöt
Lämna en kommentar:
-
Ramp på Grisslehamns Camping, Nu och framåt, 2,5 knop och en blandning av NK, NK Mag Ismo Mag Grizzly och andra liknande normalt djup 2-15m blanda med riggar och pulkor.Ursprungligen postat av Team Gram Visa inläggHade tänkt dra ett par reopr till understen men inte varit dit förut finns det någon som har lite goda råd ang När ramp plats fart skedar mm hade tänkt åka över dagen från Knivsta
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Skeppare 8
av Najad
Startad av Najad, 2026-06-22, 20:09
|
4 svar
210 visningar
0 gillar