Trolling Öland - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trolling Öland

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Trolling Öland

Hej alla Människor..

Jag har varit riktigt sugen ett längre tag på att åka ut och trolla efter lax/öring. Är alltså helt orutinerad vad det gäller denna typ av fiske.. Bedriver det mesta av annat fiske så jag är inte helt bakom flötet..=)

Undrar helt enkelt om det finns någon, eller om någon kan tipsa om någon som har lust att ta med sig mig ut en dag för att trolla lite och som kan berätta hur djupriggar, lod, blänken å allt vad det nu heter fungerar..
    Man vill ju gärna prova innan man köper egen utrustning..

Betalar självklart för mig men det är ingen camp jag är ute efter, mer nån som behöver en fiskevän för en dag, eller kanske fler..

Gärna i kalmar/öland trakten..
    skitfiske på er...
    Liten, men, Naggande god.

http://www.olandsfiske.se/ kolla där så hittar du en hel del info.

Regalmarin.se läs trollingskolan där så har du det mesta klart för dej om tekniken!
    http://teamjoj.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av Ersbacken Visa inlägg
      Hej alla Människor..

Jag har varit riktigt sugen ett längre tag på att åka ut och trolla efter lax/öring. Är alltså helt orutinerad vad det gäller denna typ av fiske.. Bedriver det mesta av annat fiske så jag är inte helt bakom flötet..=)

Undrar helt enkelt om det finns någon, eller om någon kan tipsa om någon som har lust att ta med sig mig ut en dag för att trolla lite och som kan berätta hur djupriggar, lod, blänken å allt vad det nu heter fungerar..
      Man vill ju gärna prova innan man köper egen utrustning..

Betalar självklart för mig men det är ingen camp jag är ute efter, mer nån som behöver en fiskevän för en dag, eller kanske fler..

Gärna i kalmar/öland trakten..
      skitfiske på er...
      Ska till Öland i veckan och är väldigt fiske sugen och köra med riggar kan jag

Kommentera

tackar joj..

Regalmarin.se, kanon-sida..
        Liten, men, Naggande god.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
        5 svar
        798 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg RK99
        av RK99

Arbetar...