Östersjötrolling 2009 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Östersjötrolling 2009

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Team Ängelholm
    replied
    Ursprungligen postat av Pikeless Visa inlägg
    Äntiligen en tur på vandrarna, två dagar i Blekinge gav två fina laxar på 11,4 å 10,2 samt en havsöring på 7 kilo.
    Bidrar med en tråkig mobilbild på årets tjockis!
    Fantastisk lax! Gratulerar ditt fina fiske. Beställer ny hydraulpump (octopus) från boemarine, snart med i matchen igen.//Mvh Magnus

Lämna en kommentar:

• Team T.U.R.
    replied
    Vilken fisk!!! Grattis Pikeless. Tagen idag eller?
    Var fiskade du? Har ju stundtals varit kanonfiske utanför Hasslö denna vår, men måste pricka rätt dag. Det har varit mkt upp och ned med fisket...

Lämna en kommentar:

• Pikeless
    replied
    Äntiligen en tur på vandrarna, två dagar i Blekinge gav två fina laxar på 11,4 å 10,2 samt en havsöring på 7 kilo.
    Bidrar med en tråkig mobilbild på årets tjockis!
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• magic
    replied
    Ursprungligen postat av joj Visa inlägg
    Var ute och tog denna idag, ska ut imorgon igen och försöka hitta en större.

Syd Hasslö typ.
    Grattis!

Ursprungligen postat av Gram Visa inlägg
    Grattis!

Tyvärr så fick min gast förhinder måste åka till kina i tjänsten så är det när man är konsult hee Men inge kul för moi
    Snygga beten du målar, har du provat att göra egna flutters?

Lämna en kommentar:

• Gram
    replied
    Ursprungligen postat av joj Visa inlägg

Syd Hasslö typ.
    Grattis!

Tyvärr så fick min gast förhinder måste åka till kina i tjänsten så är det när man är konsult hee Men inge kul för moi

Lämna en kommentar:

• Flodström
    replied
    Grattis Johan, vackert exemplar.
    Ok, skitt fiske

Lämna en kommentar:

• joj
    replied

Syd Hasslö typ.
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• Flodström
    replied
    Ursprungligen postat av magic Visa inlägg
    Bra jobbat, imponerande debut. Måste berott på alla tips du fick innan tävlingen.
    Vi hörde faktiskt lite norskt pladder på VHF:n, men då stängde vi genast av den.
    Tackar, och ja, tips är ovärderligt, hehehe
    Hade oxå stängt av VHF:n om jag varit i eran båt

Lämna en kommentar:

• magic
    replied
    Ursprungligen postat av Flodström Visa inlägg
    Grattis med den fina placeringen Magic och till ett mycket fint reportage. Fint att Danskarna fick däng. Vi slog Tyskland i sista rundan i nationstävlingen och hamnade på plats nr 3.

Vårt fina resultat var oxå på ett söderut liggande område men jag vet inte om ni var runt området? Såg få båtar i området. Vi hade oxå dubbelhugg sista dagen. 5,1 och 10,7. En fin fisk som gick ut med ca 150m bak båten tappades p.g.a. en jäv...fiskebåt som kom från vänstre akterut och kapade linan. Lax och paravan inkl. 200m lina var plötsligt borta.................
    En annan stor lax hoppade sig lös (bak en ytparavan). Vi loosade minst 4 lax sista dagen. Hade vi fått två av dom i båten..............hade det blivit kamp, hehehe
    Men, men det var inte bara vi som tappade fisk hehe
    Bra jobbat, imponerande debut. Måste berott på alla tips du fick innan tävlingen.
    Vi hörde faktiskt lite norskt pladder på VHF:n, men då stängde vi genast av den.

Ursprungligen postat av Jonas 37
    Bara att konstatera att Västeråsare är vinnare hehe. Samma helg som Magic vann så var det ju en stor gäddtävling i Trosa som 2st Västeråsare.
    Precis, också har vi ju VSK i division 1 norra och Pandora.

Lämna en kommentar:

• Kjellzen
    replied
    Ursprungligen postat av Jonas 37
    Nån här som Har Understen i kalendern 6-7 juni?? Jag ska dit med min bror och hans 14-åriga son.Jag har köpt Ismo Magnum och NK Mag för 2500kr. Bara att konstatera att Västeråsare är vinnare hehe. Samma helg som Magic vann så var det ju en stor gäddtävling i Trosa som 2st Västeråsare.

Glöm bara inte bort skeddrag i storlek NK 28, dessa fiskar också mycket bra.
    Vissa dagar funkar dessa mycket bättre än MAG storlek.

/Kjelle

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Kunggös, 2025-07-29, 10:29
9 svar
425 visningar
0 gillar
Senaste inlägg brollann  
Arbetar...
X