Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Östersjötrolling 2009
Collapse
X
-
Mellanskärgården sa du vilken mellanskärgård pratar vi Stockholm gå med i trollingklubben i så fall en klar genväg finns duktigt folk därUrsprungligen postat av Jari F1 Visa inläggVad drog ni med när ni fick? Skedar? Vobbler? Betesfisk? Vilka skallar i så fall?
Håller på och rustar för säsong 1 av vårt nya trollingteam som består av min grabb och mig, så jag behöver massor av tips. Vi kommer utgår från mellanskärgården om någon vill haka på och visa lite tricks nån gång.
Lämna en kommentar:
-
Ska ner till Hasslö mellan den 21 -24 Maj lite tips kanske någon har. En granne till mig har köpt stuga där så jag lurade honom att vi skulle åka ner och trolla han har aldrig trollat förut
Ursprungligen postat av joj Visa inläggHar ingen koll på fisket uppåt sundet men om du vill fiska vandringslax i vår så är det enklaste och närmaste utanför Karlskrona där hittar du vandringslaxen ett stenkast från Garpahamnen, eller kan jag ordna boende och hamnplats några dagar 10 nm från fisket
Låter som ett kul fiske, ska testas i vår
Lämna en kommentar:
-
Vad drog ni med när ni fick? Skedar? Vobbler? Betesfisk? Vilka skallar i så fall?
Håller på och rustar för säsong 1 av vårt nya trollingteam som består av min grabb och mig, så jag behöver massor av tips. Vi kommer utgår från mellanskärgården om någon vill haka på och visa lite tricks nån gång.
Lämna en kommentar:
-
Jodå fyra sovrum finns detUrsprungligen postat av kvicken Visa inläggjojje..
man tackar för all hjälp man kan få..
står du för tipps o trix så ska jag stå för mat o öl.
er grymma stuga ser fin ut ser ut att finnas en eller 2 mjuka sängar där??
Några helgers jobb kvar så är allt nästan klart, bara 20 mil med lister som ska dit sen...
Början av Maj brukar vara bra.
Mina föräldrars stuga är det.Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inläggHmm Johan har du bilder eller länk till den stugan?? blev lite intresserad för vårsäsongen mvh
Lämna en kommentar:
-
Grynnorna ligger på vatten som håller 10-14 meters djup, och de bästa fisket är runt grynnor som har ett djup på 3-6 meter.Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inläggOk vilka djup ligger grynnorna på?
Lämna en kommentar:
-
Hmm Johan har du bilder eller länk till den stugan?? blev lite intresserad för vårsäsongen mvhUrsprungligen postat av joj Visa inläggHar ingen koll på fisket uppåt sundet men om du vill fiska vandringslax i vår så är det enklaste och närmaste utanför Karlskrona där hittar du vandringslaxen ett stenkast från Garpahamnen, eller kan jag ordna boende och hamnplats några dagar 10 nm från fisket
Låter som ett kul fiske, ska testas i vår
Lämna en kommentar:
-
jojje..
man tackar för all hjälp man kan få..
står du för tipps o trix så ska jag stå för mat o öl.
er grymma stuga ser fin ut ser ut att finnas en eller 2 mjuka sängar där??
Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: