Har en uttern 4501 som jag tänkt sätta en canon djuprigg på. Kan nån tipsa om hur man lämpligast fäster den i båten, funderar själv på om "grabbräcket" håller för att ha den på. Har sett att det finns ju fästen att montera direkt på det, kostar runt 1000kr
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Riggfäste
Collapse
X
-
om räcket sitter bra
Om det är ett stadigt räcke håller det säkert bra, sådana railmountfästen kikar jag själv på just nu, snidar några egna nästa vecka..
Perx
Ursprungligen postat av wide_64 Visa inläggHar en uttern 4501 som jag tänkt sätta en canon djuprigg på. Kan nån tipsa om hur man lämpligast fäster den i båten, funderar själv på om "grabbräcket" håller för att ha den på. Har sett att det finns ju fästen att montera direkt på det, kostar runt 1000kr
-
Ursprungligen postat av wide_64 Visa inläggHar en uttern 4501 som jag tänkt sätta en canon djuprigg på. Kan nån tipsa om hur man lämpligast fäster den i båten, funderar själv på om "grabbräcket" håller för att ha den på. Har sett att det finns ju fästen att montera direkt på det, kostar runt 1000krI hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
|
5 svar
750 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()