Riggfäste - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Riggfäste

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Riggfäste

Har en uttern 4501 som jag tänkt sätta en canon djuprigg på. Kan nån tipsa om hur man lämpligast fäster den i båten, funderar själv på om "grabbräcket" håller för att ha den på. Har sett att det finns ju fästen att montera direkt på det, kostar runt 1000kr

om räcket sitter bra

Om det är ett stadigt räcke håller det säkert bra, sådana railmountfästen kikar jag själv på just nu, snidar några egna nästa vecka..

Perx

Ursprungligen postat av wide_64 Visa inlägg
    Har en uttern 4501 som jag tänkt sätta en canon djuprigg på. Kan nån tipsa om hur man lämpligast fäster den i båten, funderar själv på om "grabbräcket" håller för att ha den på. Har sett att det finns ju fästen att montera direkt på det, kostar runt 1000kr
    Http://pekkman.blogspot.com

Kommentera

Ursprungligen postat av wide_64 Visa inlägg
      Vid frågor av den typen lägg alltid till bild på objekt i fråga mycket viktigt omöjligt att råda annars mvh och lycka till.
      I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
      5 svar
      750 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg RK99
      av RK99

Arbetar...