Pulkor för trolling - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pulkor för trolling

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Pulkor för trolling

Hej.

Jag har nu tänkt att byta ut mina trolling pulkor. Jag skulle vilja ha några råd om vad för pulkor jag ska köpa. Jag kör för närvarande i Vättern men till våren så är det simris som hägrar och kanske andra ställen med. Så jag är lite nyfiken på vad ni andra trollare använder och varför dessa.

MvH
    Kent Nilsson

Mariestadspulkan med Regalkölar, funkar grymt bra. när man kör ser man hur andras pulkor mer är bakom än bredvid båten, inte mina...

Kommentera

Ursprungligen postat av Holme Visa inlägg
      Mariestadspulkan med Regalkölar, funkar grymt bra. när man kör ser man hur andras pulkor mer är bakom än bredvid båten, inte mina...
      Vad kör du med för "inställningar" på dina mariestadare?
      Har nyss köpt mina. Var ute o försökte trimma in dom, men blev inte helt nöjd
      Vad har du för längd på den främre linan från pulkan till knuten samt längd på den bakre linan till knuten?

Kommentera

Tål grov sjö och studsar och hoppar inte som pulkorna gör när det blåser,är bättre än Mariestads pulkor.
        Senast ändrad av LazziLax; 2011-09-21, 07:18.
        Jig-fishing är roligast.

Kommentera

kan inte siffrorna i huvudet, men ring till regal sportfiske och fråga efter Jimmy, han kan siffrorna i huvudet.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Kunggös, 2025-07-29, 10:29
          9 svar
          443 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg brollann  
          Arbetar...
          X