Gamla apex - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gamla apex

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Click image for larger version

Name:	IMG_2246.jpg
Views:	1
Size:	978,1 KB
ID:	1761731
    Ursprungligen postat av Mikko Visa inlägg
    En bild kan ju va ett tips...

/// Mikko

Kommentera

hej,bilderna du visar är inte apex original.kommer dock inte på vad de heter,finns ju många kopier i olika utföranden.hur många köpte du-vad gav du för dom? mvh stefan

Kommentera

Ursprungligen postat av fajsen Visa inlägg
        hej,bilderna du visar är inte apex original.kommer dock inte på vad de heter,finns ju många kopier i olika utföranden.hur många köpte du-vad gav du för dom? mvh stefan
        jag köpte 7 dodger 8 trolling sked drag 16 kopia av apex ett långedrag å nå mer grejer för 500 kr

Kommentera

Ursprungligen postat av biffalabull Visa inlägg
          [ATTACH=CONFIG]37289[/ATTACH]
          Ross heter betet som är en dålig kopia av Apex. Får hoppas dom andra skedarna och dodgerna är nått att ha

http://teamchar.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av team char Visa inlägg
            Ross heter betet som är en dålig kopia av Apex. Får hoppas dom andra skedarna och dodgerna är nått att ha
            jaha de va juh otur då man får väl försöka dra nån gädda eller abborre på dom då

Kommentera

Är det fjällrödig du ska fiska med långdrag så bör du prova Apex i 1,5" och 2" och Spin n´glo i den här storleken Click image for larger version

Name:	DSC01081.jpg
Views:	1
Size:	414,1 KB
ID:	1761732

Kommentera

Är det fjällrödig du ska fiska med långdrag så bör du prova Apex i 1,5" och 2" och Spin n´glo i den här storleken [ATTACH=CONFIG]37290[/ATTACH]
                ha några riktiga apex i den storleken som ja köpt ha även en massa spin an glo som ja köpt in som ja ska prova men gå de köra apex bakom långedraget.

ja tänkte man skulle köra med en dodger och en mindre apex och långedrax och spin an glo

Kommentera

Går bra att fiska med apex efter långdraget men kör med orginal längden på tafsen till apexen.
                  När jag fiskar med Djuprigg brukar jag gilla att köra längst ner en 3" och ca 5m högre upp stackar jag en 5" samma längd på släppen från riggen
                  Eller en 12" flasher med en NK28L längst ner och en 3" apex 3m upp 3-5m längre släpp

Kommentera

Går bra att fiska med apex efter långdraget men kör med orginal längden på tafsen till apexen.
                    När jag fiskar med Djuprigg brukar jag gilla att köra längst ner en 3" och ca 5m högre upp stackar jag en 5" samma längd på släppen från riggen
                    Eller en 12" flasher med en NK28L längst ner och en 3" apex 3m upp 3-5m längre släpp

inte den bästa på betäkningar va är en NK28L

Kommentera

NK28L= Northern King storlek 28 Light ca 97mm lång

Tror inte dom som heter Light finns att köpa i Sverige bara DL
                      Senast ändrad av team char; 2012-01-10, 18:48.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Kunggös, 2025-07-29, 10:29
                      9 svar
                      443 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg brollann  
                      Arbetar...
                      X