Ursprungligen postat av Mikko
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gamla apex
Collapse
X
-
jag köpte 7 dodger 8 trolling sked drag 16 kopia av apex ett långedrag å nå mer grejer för 500 krUrsprungligen postat av fajsen Visa inlägghej,bilderna du visar är inte apex original.kommer dock inte på vad de heter,finns ju många kopier i olika utföranden.hur många köpte du-vad gav du för dom? mvh stefan
Kommentera
-
Ross heter betet som är en dålig kopia av Apex. Får hoppas dom andra skedarna och dodgerna är nått att haUrsprungligen postat av biffalabull Visa inlägg[ATTACH=CONFIG]37289[/ATTACH]
Kommentera
-
jaha de va juh otur då man får väl försöka dra nån gädda eller abborre på dom dåUrsprungligen postat av team char Visa inläggRoss heter betet som är en dålig kopia av Apex. Får hoppas dom andra skedarna och dodgerna är nått att ha
Kommentera
-
Kommentera
-
ha några riktiga apex i den storleken som ja köpt ha även en massa spin an glo som ja köpt in som ja ska prova men gå de köra apex bakom långedraget.Ursprungligen postat av team char Visa inläggÄr det fjällrödig du ska fiska med långdrag så bör du prova Apex i 1,5" och 2" och Spin n´glo i den här storleken [ATTACH=CONFIG]37290[/ATTACH]
ja tänkte man skulle köra med en dodger och en mindre apex och långedrax och spin an glo
Kommentera
-
Går bra att fiska med apex efter långdraget men kör med orginal längden på tafsen till apexen.
När jag fiskar med Djuprigg brukar jag gilla att köra längst ner en 3" och ca 5m högre upp stackar jag en 5" samma längd på släppen från riggen
Eller en 12" flasher med en NK28L längst ner och en 3" apex 3m upp 3-5m längre släpp
Kommentera
-
Ursprungligen postat av team char Visa inläggGår bra att fiska med apex efter långdraget men kör med orginal längden på tafsen till apexen.
När jag fiskar med Djuprigg brukar jag gilla att köra längst ner en 3" och ca 5m högre upp stackar jag en 5" samma längd på släppen från riggen
Eller en 12" flasher med en NK28L längst ner och en 3" apex 3m upp 3-5m längre släpp
inte den bästa på betäkningar va är en NK28L
Kommentera
-
NK28L= Northern King storlek 28 Light ca 97mm lång
Tror inte dom som heter Light finns att köpa i Sverige bara DLSenast ändrad av team char; 2012-01-10, 18:48.
Kommentera

Kommentera