Hej Behöver tips på bra spöhållare man fäster runt relingsrör. har kollat runt lite men svart att se hur det ser ut på dom små bilderna
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tips på spöhållare!
Collapse
X
-
Här hitta jag det bästa jag provat och sett till vettigt pris. Ringde och fick dom måttanpassade så dom passa perfekt i min båt. Snabb levrans och bra kvalite.
Kommentera
-
Nu får ni uppdatera er allt. Testa R.A.M spöhållare från usa så kommer ni byta ut era deluxare. Jag har kört alla märken , men dessa slår allt och även billigare.
Så här ser dom ut. Grym kvalla, fjäderbelastade och kommer upp från relingen och ett vettigt pris. Sen även en smidig lösning att ta upp eller sätta dit spö, även vid hugg. Spännet smidigt med
Jag köpte dem hos http://www.cykelochfiskecenter.se
Kommentera
-
Vad ska du använda dom till? bara hålla spöt medan du tar en fika eller lätt dragdodd så duger de flesta spöhållare i plast men vid lite tyngre påfrestningar som vid trolling och havsfiske så krävs lite stabilare doningar typ dem jag länka till tidigare. Har provat ett flertal varianter även normark delux och ingen av dessa håller när du trollar eller havs´fiskar och får bottennapp eller storlaxen hoppar på.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av dhaglund, 2025-02-25, 21:19
|
8 svar
710 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg