är en fladen men får int tag på den vet någon vart man får tag i den
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
vart får man tag på denna wobbler
Collapse
X
-
SimpZeN
Den har troligen slutats tillverkas. Fladen kör ett par år på samma grejer sen försvinner dom snabbt som fan... Kör inte mycket av fladens grejer längre... flertalet håller låg kvalite, men deras conrad wobbler genererar fisk bra som attans....
Är du 100% på att det är fladens? Ett alternativ är ju att ringa in till Fladenfishing och fråga.
-
ska försöka ringa dom jo jag är säker på det är fladen måste ha tag i just den för den fungerar så jäkla bra där jag fiskarUrsprungligen postat av SimpZeN Visa inläggDen har troligen slutats tillverkas. Fladen kör ett par år på samma grejer sen försvinner dom snabbt som fan... Kör inte mycket av fladens grejer längre... flertalet håller låg kvalite, men deras conrad wobbler genererar fisk bra som attans....
Är du 100% på att det är fladens? Ett alternativ är ju att ringa in till Fladenfishing och fråga.
Kommentera
-
SimpZeN
Tråkigt att många drag man har som favoriter, förr eller senare försvinner. Hoppas du lyckas få tag på ett par!Ursprungligen postat av biffalabull Visa inläggska försöka ringa dom jo jag är säker på det är fladen måste ha tag i just den för den fungerar så jäkla bra där jag fiskar
Har sökt omkring på diverse sidor men inte hittat den du söker. Kanske Tradera har något?
Kommentera
-
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av dhaglund, 2025-02-25, 21:19
|
8 svar
720 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg