paravan? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

paravan?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Kör du huggintensivt fiske eller föredrar täta förflyttningar så sasta på spöparavaner. Hugger det mer sällan/föredrar du nöta med samma gångbara beten oavsett topografi etc så satsa på planerboard om du kan.

Pepsipulkor är en "lite"-version. Inte testat dem, men tycks vara mobila av sig.

Kommentera

Ursprungligen postat av pike14500 Visa inlägg
      dyrare?,har sett GW för 700kr paret ,där frigoliten släppt efter ett år å plåten börjat rosta .tacka vet jag rostfritt med svart prototyps EPP som flytblock!(mina gw jag hade gick nästan under ytan med 25 cm nils master)
      jag som såg fel ang priset!, dock hävdar jag fortfarande att GW är oslagbar på paravanmarknaden i nuläget. Om de drog så dåligt så måste du ha fått måndagsexemplar, trollar en hel del med wobbler som drar bra mycket hårdare än 25 cm nissen utan problem. Självklart betonar du fördelarna med dina paravaner eftersom du vill sälja dem, det skulle jag också göra.

dina paravaner funkar säkert jättebra, men jag är helt övertygad om att GW funkar minst lika bra.

Kommentera

Ursprungligen postat av Danne Visa inlägg
        Kör du huggintensivt fiske eller föredrar täta förflyttningar så sasta på spöparavaner. Hugger det mer sällan/föredrar du nöta med samma gångbara beten oavsett topografi etc så satsa på planerboard om du kan.

Pepsipulkor är en "lite"-version. Inte testat dem, men tycks vara mobila av sig.
        varför pulkor om det hugger mer sällan??...

Kommentera

Ursprungligen postat av Kimbow Visa inlägg
          Dom är billigare och bättre, och bara marginellt större..
          Dom är dessutom klockrena att drilla med.
          Varför tror du dom är dyrare?

billigare är de inte.. 500 kr paret på GW hos Olssons. På vilket sätt är de bättre då??, och vad är det som är den stora skillnaden hos dessa paravaner och GW?

Kommentera

Gw och andra paravaner i all ära, men "Shitlake"paravanerna var verkligen superba. Vill man ha paravaner, kan man gott köpa dessa då man får dom till bra pris, och dom funkar precis så man vill att paravaner skall funka, plus lite till.

Jag är grymt nöjd med mina!
            Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
            &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
            ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
            Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Ursprungligen postat av Everflow Visa inlägg
              billigare är de inte.. 500 kr paret på GW hos Olssons. På vilket sätt är de bättre då??, och vad är det som är den stora skillnaden hos dessa paravaner och GW?
              Ja ok, tydligen samma pris då, jag väljer ändå Shitlake först endå, härligt handgjorda och med lite själ.

Gw är säkert minst lika bra. Att dessa är bättre var dåligt ordval av mig då jag inte provat gw, dock andra paravaner.
              &

-Okänd

Kommentera

Gw och andra paravaner i all ära, men "Shitlake"paravanerna var verkligen superba. Vill man ha paravaner, kan man gott köpa dessa då man får dom till bra pris, och dom funkar precis så man vill att paravaner skall funka, plus lite till.

Jag är grymt nöjd med mina!
                men vad är det som gör dem bättre än GW?, du måste kunna vara lite mer specifik. Personligen är jag svinnöjd med mina GW och har väldigt svårt att se hur de skulle kunna vara bättre än vad de är... möjligtvis att de skulle haft en annan färg kanske... det är den enda förbättringen jag kan komma på.

så ge mig ett par bra anledningar nu

Kommentera

men vad är det som gör dem bättre än GW?, du måste kunna vara lite mer specifik. Personligen är jag svinnöjd med mina GW och har väldigt svårt att se hur de skulle kunna vara bättre än vad de är... möjligtvis att de skulle haft en annan färg kanske... det är den enda förbättringen jag kan komma på.

så ge mig ett par bra anledningar nu
                  Skrev i inlägget ovan som du nog missade när du skrev detta.
                  &

-Okänd

Kommentera

Ja ok, tydligen samma pris då, jag väljer ändå Shitlake först endå, härligt handgjorda och med lite själ.

Gw är säkert minst lika bra. Att dessa är bättre var dåligt ordval av mig då jag inte provat gw, dock andra paravaner.

Det var det jag ville komma fram till. Om du inte provat GW så vet du ju inte om de är sämre eller bättre än dina "shitlake", de kanske till och med visar sig vara bättre??.

jag är inte här för att jävlas, jag vill bara påstå att GW är det bästa du kan få tag på i paravanväg.. och att det är svårt att förbättra något som redan är tillräckligt bra.

GW går inte att jämföra med tex sideliner eller yellowbird... det är helt olika ligor. Prova en GW så får du se.

Kommentera

Det var det jag ville komma fram till. Om du inte provat GW så vet du ju inte om de är sämre eller bättre än dina "shitlake", de kanske till och med visar sig vara bättre??.

jag är inte här för att jävlas, jag vill bara påstå att GW är det bästa du kan få tag på i paravanväg.. och att det är svårt att förbättra något som redan är tillräckligt bra.

GW går inte att jämföra med tex sideliner eller yellowbird... det är helt olika ligor. Prova en GW så får du se.
                      Nej du har så rätt så, jag är väldigt nöjd dock med mina.
                      &

-Okänd

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av dhaglund, 2025-02-25, 21:19
                      8 svar
                      754 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg dhaglund  
                      Startad av Gös123, 2025-12-31, 15:48
                      1 svar
                      254 visningar
                      0 gillar