TL-masten bra eller dålig? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

TL-masten bra eller dålig?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• TL-masten bra eller dålig?

Hej, jag undrar om nån vet nått om TL-masten som bl.a kan köpas på olssons fiske är något att ha.
    Gärna om ni själva har haft erfarenhet av den.
    Jag funderar att köpa den i aluminium vid ev köp.
    Om den visar sig vara dålig, vilken ska jag då satsa på? så billigt som möjligt ska det va.
    Mr. Walleye - Bassboat angler

Bygg hellre en själv än köp en TL-masten. Har beställt en själv en gång men skickade tillbaka den eftersom jag inte ansåg den vara i närheten av användbar. Inte en chans att jag borrar fast dylikt skräp på Hawken. Trissor, linspolar, mastfästet, trissfästena ja ingen av dessa komponenter skulle jag kalla ens duglig. Jag förväntade mig att få det jag betalade för, en mast som var hälften så bra som en Bios-mast men TL är inte ens nära. Problemet är alltså inte att den är för ful, billig eller så utan det är rent smäck.

Kommentera

Ursprungligen postat av apersson69 Visa inlägg
      Bygg hellre en själv än köp en TL-masten. Har beställt en själv en gång men skickade tillbaka den eftersom jag inte ansåg den vara i närheten av användbar. Inte en chans att jag borrar fast dylikt skräp på Hawken. Trissor, linspolar, mastfästet, trissfästena ja ingen av dessa komponenter skulle jag kalla ens duglig. Jag förväntade mig att få det jag betalade för, en mast som var hälften så bra som en Bios-mast men TL är inte ens nära. Problemet är alltså inte att den är för ful, billig eller så utan det är rent smäck.
      Okej, tack för tipset!
      Nån mer som har nån erfarenhet eller kommentar?
      Mr. Walleye - Bassboat angler

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av dhaglund, 2025-02-25, 21:19
      8 svar
      705 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg dhaglund  
      Startad av DIFAnders, 2025-05-04, 11:01
      8 svar
      469 visningar
      0 gillar