yo-zuri funkar bra i hög fart
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Beten för trolling i hög fart?
Collapse
X
-
Halco äger i hög fartUrsprungligen postat av Alessandro Visa inläggKolla på www.halcotackle.com dom anger vilken fart man kan trolla med deras wobbler.
Kommentera
-
Tack alla som tipsat om "högfartsbeten". Det var också Bomber vi fiskade mest med. Funkade som det såg ut. Bra med en bekräftelse på´t.
O.Firehand, jag vet gott vilka Peter och Ingmar är, dom är faktiskt gamla klubbkamrater till mig från den tiden jag bodde i Sthlm (tävlingsmete på den tiden). Värden är bra liten i bland, hehehe.Mvh Flodström
Flyfishing for salmon
Kommentera
-
Hej Benny Fullifan; Ja, det är helt rätt! Snipor kallas de upp till 13,99 kilos vikt. Över 14 kilo kallas de gäddor....Ursprungligen postat av Fullifan Visa inläggVi trollade i Indalsälven med Buster Jerk (!) för att det va dom enda som funkade i hög vattenhastighet, tro på fan att min fula bror fick en snipa på 9.6 kilo......
fast det va gädda det iof, men ändå
Save the Big >>Ones For me!
Old Firehand
Kommentera
-
Hej Anders Bergman; Magnus Svensson i Knisslinge ringde mig den 30/5-08 och berättade att han fångat en 9,89 kilo tung gös på en Smithwick ASSRB-1200-07´. Tidigare fick jag uppfattningen att gösen fångats på en ASSRD-1200F-267 (silver med grön rygg). Magnus har lovat att skicka bild till mig....jag får väl påminna honom.Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggHoppsan! Det var ingen dålig bit, det finns ingen bild på firren?
Och det är verkligen hög tid att jag kommer ut på fiske snart också ... känns som det var ett halvt sekel sedan jag var ute sist.
Go for the Monster Walleyes!
Old Firehand
Kommentera
-
Hej Anders webmaistro Bergman; Ikväll blev det inga Gösrepor på Norra Björken. En kraftig åskfront fick Gös-Ulla och mig att riva ner de tio åskledarna och köra öppen trottel med 47 knop in till båthamnen igen.Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggHoppsan! Det var ingen dålig bit, det finns ingen bild på firren?
Och det är verkligen hög tid att jag kommer ut på fiske snart också ... känns som det var ett halvt sekel sedan jag var ute sist.
Magnus Svenssons Rekord-Gös den 28 maj i år 2008 vägde 9,88 kilo och högg på en gröngul Smithwick ASSRB-1207 i skånska Finjasjön. Du ser gösen på bild i Fiske-Feber Nr 4 2008 på nedre hälften av sidan 22. Den utlovade bilden har inte nått undertecknad ännu.
Go for the Big Ones!
Old Firehand
Kommentera
Foton
Collapse
-
av dhaglundJag fiskade lite som ung men tänkte börja igen då min son har blivit intresserad. Det jag gillar mest...1 Foto
-
Kanal: Trolling - Utrustning
2025-02-25, 21:19 -
Relaterat
Collapse
Kommentera