Jag har 10 st Ambassadeur rullar som skulle behöva en grundlig genomgång, men vart lämnar man egentligen sina rullar? Fixar de vanliga fiskehandlarna det tro? Tips på vart man kan lämna in rullarna och helst runt E eller F län tas tacksamt emot.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sevice på Ambassadeur rullar?
Collapse
X
-
Skicka dom till ABU. eller så servar du själv. inte så svårt att rendöra och smöja upp.
-
Är de trasiga skickar du dom till ABU. Antingen går du med dom till butik och ber dom skicka, eller så skickar du själv. Det lättaste är om du skickar själv eftersom du slipper en mellanhand i ledet.Ursprungligen postat av Yamsuck Visa inläggJag har 10 st Ambassadeur rullar som skulle behöva en grundlig genomgång, men vart lämnar man egentligen sina rullar? Fixar de vanliga fiskehandlarna det tro? Tips på vart man kan lämna in rullarna och helst runt E eller F län tas tacksamt emot.
Tror inte det är många butiker som servar dom på plats.
Kommentera
-
Hej, om du har tid att skicka i väg rullarna så finns det en grym kille i Boden som får dina rullar att gå helt fantastiskt. dessutom billiga typ 150 kr
Han har grymt mkt erfarenhet, han servar ett 100tal rullar bara under lax säsongen i luleälv! Kan skicka nummer osv vid intresse!
Kommentera
-
Prova att öppna upp en rulle och kolla. Många saker, som tex smörjning och rengöring är enkelt att göra själv. I princip omöjligt att ha sönder ngt. Bara du håller koll på skurvar och åtvilket håll brickor mm ska sitta monterade.
Har du problem med slirbroms kan du följa utreel's gratistips, som jag provade igår, och det funkar för mig iallafall:
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av dhaglund, 2025-02-25, 21:19
|
8 svar
704 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg