Ska tillägga avser ni att flytta spolarna till hardtop och ha masten ensam därframme krävs arbete på i stort sett alla master för att separera grejorna Bios är fin på styrpulpets båt med spolarna kvar på masten som vanlgt dock att separera går också bra men är en del jobb definitivt, kräver minst besök hos smidesfirman om det ska fungera bra. lycka till
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
val av trollingmast
Collapse
X
-
det fick bli en teleskopisk tl mast för mig, jag har bara kört med den en gång än så länge, och jag satte två rejäla stag för att stötta den ordentligt och den funkade aldeles utmärkt...
Kommentera
-
Cannon är bra på djupriggar resten..... köpråd nej, BIOS om du vill ha köpt kvalite, de är fina bästa jag sett (köpta)
Säger så här de amerikanska planer boards grejorna är med vissa undantag rena skiten rakt igenom, men inte helt finns några bra grejor/tillbehör vill du ha en bra mast utan något arbete direkt BIOS finns inget altSenast ändrad av TAMTAM; 2008-10-16, 20:01.I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av dhaglundJag fiskade lite som ung men tänkte börja igen då min son har blivit intresserad. Det jag gillar mest...1 Foto
-
Kanal: Trolling - Utrustning
2025-02-25, 21:19 -
Relaterat
Collapse
Kommentera