Gäddmadamen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gäddmadamen

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Absolut ska du ha cred för din servicemind du verkar ha.

Att det blir fel på några wobblers av flera tusen ser jag inte som någon konstig sak, reklamationer blir det vad man är säljer/tillverkar och det enda rätta är att göra som du och bemöta kritiken på ett vettigt sätt.

När vet du om du ska till höglandsfiskarnas mässa? Skulle lika gärna kunna vänta tills dess isåfall.

Kommentera

Kanske redan står i tråden, men skiljer det något från de "omärkta" modellarna och de som är märkta med Stoxdal som kan köpas i butik? Förövrigt inte haft några större problem med mina madamer, fångar bra med fisk och håller, dock en som det blev ett hål i efter ett tiotal fiskar men lätt åtgärdat.

Kommentera

Vilka färger är att föredra gällande madamer? Återkoppla gärna

Kommentera

Vilken färg som är att föredra är nog en smaksak. Jag gillar den gröna med svarta prickar och orange buk.

Kommentera

Köpte fyra st på mässan i Nässjö förra helgen, nu när jag klämt och stuckit mig lite på dom måste jag säga att dom ser mycket bra ut.

Nu hoppas jag att jag kommer ut och fångar lite fisk på dom med sen kan jag ju tillägga att jag hörde något om en ny Gäddmadamen storlek mindre och mer igenomtänkt.

Håller dittdrag.se denna serviceminded och priser är risken stor att dom får bli kunglig hovleverantör till mig

Kommentera

Hej, dem i särklass mest populära är Firetiger och Het borre. Senaste två 10+ (nu i mars) rapporter var på guldfärgad och ambulans .
              Färgval beror främst på fiskevatten och väder vid fisketuren.

Hälsningar
              Tomas

Kommentera

Väcker liv i en gammal tråd istället för att starta en ny.

Nån som vet (förslagsvis Tomas) om det fortfarande rekommenderas att man lägger lite snabblim på krokfästena och skeden på gäddmadamen?
                Jag beställde mej ett gäng igår och kommer förhoppningsvis testfiska dom till veckan när jag har semester

Kommentera

Jag har 4 madamer. 3 senaste jag köpt har sjunkit som stenar tyvärr, den ena klarade en gädda iaf innan den börja sjunka (haha). Så blir te o köpa epoxilim för min del. Skulle nog ge dig rådet att limma dina med. ( den första jag köpte för ca ett o ett halvt år sedan funkar utan problem. Trots flera gäddor på den.)

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Kona, 2022-07-09, 15:22
                  19 svar
                  897 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg anteman
                  av anteman