Det där med iphone som plotter låter lurigt.. Jag trollade på vänern igår och var ute på bananen mm och täckningen svajar jävligt mycket. Jag har en iphone 4 med Telia och ibland är det bara edge ibland inte ens det och ibland full 3g.. Måste man inte ha 3g täckning för att iphonen ska funka som plotter eller är jag helt ute och cyklar?? Själv kör jag Lowrance ekolod och garmins plotter..
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Elektronik till mindre styrpulpet
Collapse
X
-
har ju precis samma fundering. Ja har ju 3 som operatör o de är ju inte världsbäst på mottagning utanför 50 skyltarna =)Ursprungligen postat av christer Visa inläggDet där med iphone som plotter låter lurigt.. Jag trollade på vänern igår och var ute på bananen mm och täckningen svajar jävligt mycket. Jag har en iphone 4 med Telia och ibland är det bara edge ibland inte ens det och ibland full 3g.. Måste man inte ha 3g täckning för att iphonen ska funka som plotter eller är jag helt ute och cyklar?? Själv kör jag Lowrance ekolod och garmins plotter..
Kommentera
-
Navionics till iphone funka inte i sjön där ja bor.
Vismen som sjön heter fanns inte ens med på stora kartan =(((
Inte heller Sjön Skagern några mil söderut som ändå är mycket större.
Finns dessa små sjöar med i en Lowrance eller Garmin Plotter??
Är ju oftast i dessa 2 ja fiskar + Vänern
Kommentera
-
Finns de inte så man kan lägga in egna sjökort på nått sätt för små sjöar .. Fiskar lite i örlen i örlen fsk har ett sjökort över sjön i pdf format-- O ja Jag får använda HellFish loggan --Min Blogg : http://t-hellfish.blogspot.com
Min FishBrain: http://www.fishbrain.com/Hellman
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av dhaglund, 2025-02-25, 21:19
|
8 svar
725 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg