Wiggler spön - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wiggler spön

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

49 kr för Wiggler soft låter som ett bra pris. I andra trådar har jag läst om att rullfästena kan släppa på wigglerspöna. Kanske inget problem som uppstår på nytillverkade exemplar.
    sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

Kommentera

Ja visst gör de det. Har också hört det. Men 49 kr st måste dom väl vara värda. Kommer kanske fiska gös max en gång per år med dom annars bara gäddda. Tror du jag gör bort mig ol jag köper dom?

Kommentera

Hoppas det är okej att jag snor tråden lite. Någon som har eller använder bft extreme ice? Funderar på att köpa några sådana. Kul om någon har lite erfarenhet att dela med sig av innan man slänger iväg en beställning

Kommentera

som sagt, kul om någon svara !

Kommentera

Sv: Wiggler spön

Vi har haft wiggler gröna spön förut. Visst det funkar men vi tyckte att vi saknade triggern och att spöna borde vara lite längre för att få en lite skönare känsla när man drillar fisken. Vi kör nu med wiggler hurricane ismete spöna. Det finns även ett krokfäste så du kan fästa fast ditt tackel.
            Senast ändrad av akerman; 2013-04-04, 05:34.

Kommentera

Kopyto:

Vi har använt BFT's ismetespön iår (4,5 fot) och dom kan jag verkligen rekommendera, riktigt skön aktion och feta spöringar. Vi köpte våra för 149kr/st i Sundsvall.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Sadda, 2025-12-21, 19:09
              2 svar
              365 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Sadda
              av Sadda

Arbetar...
              X