Nu har jag hittat en.......... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nu har jag hittat en..........

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Nu har jag hittat en..........

En liten pöl med väldigt tunn is. Så på annandagen blir det ismete premiär. Fast det knakade väldigt i isen så man får väl smyga fram på fällningarna. Men det är säkert grunt om det skulle braka
    Någon som fått bada ?
    En Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.

Ursprungligen postat av Pike1
    En liten pöl med väldigt tunn is. Så på annandagen blir det ismete premiär. Fast det knakade väldigt i isen så man får väl smyga fram på fällningarna. Men det är säkert grunt om det skulle braka
    Någon som fått bada ?
    Köper man en ispik för 400-500kr så kommer man aldrig få bada mera
    sigpic

Kommentera

Min kompis var och fiskade med sin bror på i emån, plötsligt såg han inte brorsan längre. när han kom fram hade han åkt rakt genom isen, men han fick se han under isen det var bara det att det var strömt så han åkte med den neråt, som tur var var det en vak längre ner där han kunde slita upp brorsan när han kom åkande!
      kunde gått riktigt illa så tänk er för innan ni ger er ut, ha alltid isdubbarna till halls

Kommentera

Ursprungligen postat av Chrille_@
        Min kompis var och fiskade med sin bror på i emån, plötsligt såg han inte brorsan längre. när han kom fram hade han åkt rakt genom isen, men han fick se han under isen det var bara det att det var strömt så han åkte med den neråt, som tur var var det en vak längre ner där han kunde slita upp brorsan när han kom åkande!
        kunde gått riktigt illa så tänk er för innan ni ger er ut, ha alltid isdubbarna till halls
        Fyfaaaan,ta det lungt därute..tunn is är inte att leka med! Har själv gått igenom flera gånger,men alltid på grunt vatten!

Kommentera

Ursprungligen postat av Chrille_@
          Använd alltid en ispik, alla snackar om flytoverall och isdubbar, men ispiken är fan så mkt viktigare!

Sedan är ju strömmande vatten som du säger helt livsfarligt.
          sigpic

Kommentera

Jag köpte en ispik

Ursprungligen postat av Flodebanan
            Köper man en ispik för 400-500kr så kommer man aldrig få bada mera

ifjol. Fick dock såna konsekvenser att jag inte ens badade i somras. Första sommaren på över 30 år som jag inte varit i vattnet. Så gör som Flode säger, köp ispik och använd den när isen är tunn....

//Fred

Kommentera

ähh! kör på för fan, ingen har väl dött av att gå igenom isen!!!
              achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
              \m/

Kommentera

Ursprungligen postat av ALQ
                ähh! kör på för fan, ingen har väl dött av att gå igenom isen!!!
                Nä ingen jag känner i allafall
                En Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.

Kommentera

Ursprungligen postat av Pike1
                  Någon som fått bada ?

e de lillfjärn du ska fiska på?? de va ganska bra is där häromdan, tänkte fiska där snart

Kommentera

Ursprungligen postat av Ahlgren_86
                    e de lillfjärn du ska fiska på?? de va ganska bra is där häromdan, tänkte fiska där snart
                    Nä sunnanåsjön i via

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Borrarna, 2024-12-17, 12:13
                    2 svar
                    447 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg lyly19
                    av lyly19

Arbetar...
                    X