Ska försöka ta mig ut imöra på ett pass !
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
ismete
Collapse
X
-
vart det nå?? själv vart man utan fisk =(Ursprungligen postat av Pike1 Visa inläggNu åker jag ut på premiär turen -6 och kolsvart ute

Kommentera
-
9st vart det största runt 3kg Men det var långt mellan fällningarna riktigt trögt idag. Jo 2st Borrar vart det ocksåEn Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.

Kommentera
-
Och hur är isen där "hemma" då?
Ursprungligen postat av Pike1 Visa inlägg9st vart det största runt 3kg Men det var långt mellan fällningarna riktigt trögt idag. Jo 2st Borrar vart det också
Kommentera
-
okey. va du i sunnanåsjön lr?Ursprungligen postat av Pike1 Visa inlägg9st vart det största runt 3kg Men det var långt mellan fällningarna riktigt trögt idag. Jo 2st Borrar vart det också
Kommentera
-
Björnsitsen: Isen ligger på dom mindre sjöarna 8cm var det
Stefan: Japp och där ska man ha minst 20st för att det ska vara braEn Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.

Kommentera
-
jopp jag vet =)Ursprungligen postat av Pike1 Visa inläggBjörnsitsen: Isen ligger på dom mindre sjöarna 8cm var det
Stefan: Japp och där ska man ha minst 20st för att det ska vara bra
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Kommentera