Ursprungligen postat av supratress
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ron Thompson ismetespö
Collapse
X
-
Tight lines!
CDan
Proffs på att lära masken att simma.
-
El schorcho
El schorcho
Har kört med Fairpoints Fish Logic ice pike en säsong och har funkat grymt bra! Lagom hårda men med förlåtande toppdel vilket känns bra på isen. Har tagit ett gäng hyfsade gäddor med topp på 10,5 med dem och det har aldrig varit några bekymmer! Kände på Okumaspöna och det känns som de är pilkspön som de säljer som "ismete"-spön. Vet inte vilka som har Fish Logic-spöna men jag köpte mina på Sporting.
Kommentera
-
jag har dom vita ron thompson spöna och dom är kanon schyssta men ena gick sönder då fick jag det svarta i utbyte och det spöt är ju som en grov rundstav på 4 fot helt jävla stelt ....så jag köpte mig ett red pilker som oxå är jävligt schysst men det bästa är mitt hemma gjorda....
Kommentera
-
Ursprungligen postat av El schorchoHar kört med Fairpoints Fish Logic ice pike en säsong och har funkat grymt bra! Lagom hårda men med förlåtande toppdel vilket känns bra på isen. Har tagit ett gäng hyfsade gäddor med topp på 10,5 med dem och det har aldrig varit några bekymmer! Kände på Okumaspöna och det känns som de är pilkspön som de säljer som "ismete"-spön. Vet inte vilka som har Fish Logic-spöna men jag köpte mina på Sporting.Tight lines!
CDan
Proffs på att lära masken att simma.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera