Isborrar på rea? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Isborrar på rea?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

kom på att jag har en mora ice pro 110mm jag knappt använder. köptes 2 år sedan och har använts max 10ggr, de flesta gånger enbart för att kolla tjocklek på isen.
    Du kan ge bud så kan vi se om vi kommer överrens om pris

Kommentera

1300kr för en blå 155 Rantanen är rätt så bra pris. Svensk fiskeshop säljer för det priset. Vet inget om firman..

Kommentera

Ursprungligen postat av pb Visa inlägg
        1300kr för en blå 155 Rantanen är rätt så bra pris. Svensk fiskeshop säljer för det priset. Vet inget om firman..
        Har inte hört några klagomål de senaste 4åren ang. svensk fiskeshop, så jag tror att de är säkra. använd postförskott om man är osäker.

Rantanen röd var ju också bra pris på, även om den är sämre.

Jag tror att "Helvetesvaruhuset" gekås har rantanen 115mm för 900kr, under 1000kr var det om jag inte minns fel, ska ev. dit imorgon, kan kolla då.

Kommentera

snäjk har nån kopia på moraspiralen för 195 spänn om jag kommer ihåg rätt, bra med billigt borr om man har för vana att sänka prylarna...

Ska du ha ett bra borr så köp Mora Nova - borra hur lätt som helst, grymt mkt bättre än rantanen som var No1 tidigare.
          Har kört med Mora Nova 160mm - känns stort men borrar som ett rantanen 115mm...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av Sundström76, 2024-12-30, 23:58
          9 svar
          253 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Sundström76  
          Arbetar...