Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Optimal ismetepulka/spark
Collapse
X
-
Jag har 2st sådana,de är helt suveräna.Bättre ismete släde är svårt att hitta.Ursprungligen postat av Peje Visa inlägg
-
Min farsa och Farbror,köpte varsin,för ca 20-25år sedan,tror de beställde ifrån,någon fiskebutik.Sedan har jag köpt loss dem i min tur.Jag har aldrig sett några liknande i någon butik genom åren,var har du fått tag i din.Ursprungligen postat av Peje Visa inläggVar har Du köpt dom?
Kommentera
-
Jag har oxå en sån...eller tänker ärva morfar och mormors i allafall...
Men jag är tveksam till att den är såå perfekt..vad gör man av motorborren?
För den vägrar jag då kånka på, de är ett straff!
/Team Perax, Jon Persson
http://teamperax.blogspot.com/
Kommentera
-
Det är väl inga problem,det är ju bara att ta och spänna fast på staget under handtaget,tvärs över,jag har både borr och parasoll fastspänt där.Ursprungligen postat av Starjonken Visa inläggJag har oxå en sån...eller tänker ärva morfar och mormors i allafall...
Kommentera
-
Jajamensan,de går att fälla ihop,sedan är det bara att ställa lådan och lite andra grejor över så tar det inte så mycket plats i skuffen.Ursprungligen postat av tre S Visa inläggNåt sånt skulle man ha! Är dom ihopfällbara?
Mvh Micke
Kommentera
-
Jag har min låda med spöna åt andra hållet än det som visas på bilden,och lite mer framåt,på så sätt så är det inga problem att spänna fast saker på släden.Ursprungligen postat av Starjonken Visa inläggJag har oxå en sån...eller tänker ärva morfar och mormors i allafall...
Kommentera
-
Hur är det? Är det lättare att skjuta kälken framför sig än att dra en pulka efter sig? Tror själv att det skulle kännas bättre att skjuta på. Man blir ju lite "halv-vriden" i ryggen när man drar en pulka. Tycker det känns jobbigt efter ett tag.
Mvh Micke
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Sundström76, 2024-12-30, 23:58
|
9 svar
331 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg