Jerkbaitset! vilket ska jag välja? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jerkbaitset! vilket ska jag välja?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Jerkbaitset! vilket ska jag välja?

    Tja, ska snart köpa ett jerkbaitset. Min budjet ligger runt 2000 kr och jag är ute efter ett starkt set som är bra med Buster Jerk, Buster Jerk II, SALMO SLIDER, Svartonker ( Mc my, ( Zonker Tail, Mc Mio. Jag är lite intresserad av http://www.dogger.se/dogger-combo-je...68-c-1268.aspx för 1995 kr eller http://www.sportfiskeboden.e-butiken...ff5601CB_s.jpg för 1795 kr, Vilket tycker ni att jag bör välja eller finns det nåot annat bättre sett ni har kikat på? länka gärna dem då o hjälp mig att välja rätt set!

    Skifiske

  • #2
    Jag tycker själv att begagnatmarknaden är riktigt bra när det gäller köpa av jerkutrustning. Det är många som tycker det nästan blivit lite "ute" att köra jerkbait och därför gör sig av med grejerna. Fynda här och på blocket.. finns många väldigt bra spön och rullar till salu och du kan spara in en hel del kronor som du kan lägga på lite fler beten eller bensin till båten..

    Men om jag skall välja av dom där två så är det ingen tvekan att jag skulle välja den för 1995, det är ju en av dom populäraste JB-rullarna som finns och det är av en anledning. Den andra rullen funkar väll också men mig veterligen är det en klenare rulle och jag själv skulle inte spara in kronorna på det. Spöt är ju samma till båda och jag har testat det och tycker det är ett helt okej spö, jag gillar korta spön.

    Ta en kik på blocket eller säljavdelningen här, hittar du inget så slå till på dogger-paketet. Helt klart bra grejjer som duger mer än väl

    Må väl
    // Andreas

    Kommentera

    Foton

    Collapse

    Relaterat

    Collapse

    Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av Laxen, 2002-08-31, 22:30
    2 svar
    2 499 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg TomHiddleston  
    Startad av Johan77, 2004-05-23, 14:28
    24 svar
    3 833 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg uffe62
    av uffe62
     
    Startad av Johan77, 2004-05-24, 16:09
    39 svar
    5 661 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg OGRudan
    av OGRudan
     
    Startad av Lecnac, 2014-05-20, 11:40
    468 svar
    107 669 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Julle68
    av Julle68
     
    Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
    3 558 svar
    230 178 visningar
    12 gillar
    Senaste inlägg Kolnej
    av Kolnej
     
    Arbetar...
    X