Tjena, har precis fått hem min westin w4 flytoverall.. såg ingenstans att den andas å eftersom jag ba båtfiskar å anglar gädda så tänkte jag de lär väl funka ändå! Nu när jag fått hem den så är jag orolig att den inte kmr gå att använda än? för varmt? va ju snuskigt mysig men orolig att man kmr få vätskebrist efter en dag i denna värme :P kanske får vänta te mer kyla men har ingen lust å köpa andra tunnare höstkläder..
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Flytoverall! för varmt? dah
Collapse
X
-
Tjääna
Välkommen till "bastuklubben", du kommer att få härliga hetchocker framöver. Men lugn bara lugn, det ingår liksom i konceptet. En flytoverall är inte gjord för mycket rörelse eller varma dagar
Jag har investerat i en tunnare andningsbar överlevnadsdräkt. Får ändå värmeslag emellanåt....
På dom igen
Bb
-
Ursprungligen postat av Barabajare Visa inläggTjääna
Välkommen till "bastuklubben", du kommer att få härliga hetchocker framöver. Men lugn bara lugn, det ingår liksom i konceptet. En flytoverall är inte gjord för mycket rörelse eller varma dagar
Jag har investerat i en tunnare andningsbar överlevnadsdräkt. Får ändå värmeslag emellanåt....
På dom igen
Bb
Kommentera
-
Mitt kungarike o lite till för en overall!!!!
Jag var ut idag. Såå kkkkkk kallt. Trodde ju att långjalingar hellyhansen tröja vindställ vinterkängor m.m skulle hjälpa. Närå frös som en nakenråtta i antarktis. Så om en flytoverall inte andas, jippi!!! Men på´t igen på söndag!!!
Trevligt helg o skitfiske på er alla!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sadda Visa inläggMitt kungarike o lite till för en overall!!!!
Jag var ut idag. Såå kkkkkk kallt. Trodde ju att långjalingar hellyhansen tröja vindställ vinterkängor m.m skulle hjälpa. Närå frös som en nakenråtta i antarktis. Så om en flytoverall inte andas, jippi!!! Men på´t igen på söndag!!!
Trevligt helg o skitfiske på er alla!blåst på ett bra tag nu så blir nog prima med overall på när jag drar ut å letar storgäddan!
Kommentera
-
Hjälpte ju föga att jag sullade ut allt kaffe i båten också! Koffeinmissbruk.
Ja men gäddjägare brukar ju dänga iväg stora drag i parti o minut så ni lär ju hålla er varma. jag mitt ålbete satt o stirra på en skärm... Jag måste ha IQ som en fiskmås. Tips på bra skor/kängor någon?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sadda Visa inläggHjälpte ju föga att jag sullade ut allt kaffe i båten också! Koffeinmissbruk.
Ja men gäddjägare brukar ju dänga iväg stora drag i parti o minut så ni lär ju hålla er varma. jag mitt ålbete satt o stirra på en skärm... Jag måste ha IQ som en fiskmås. Tips på bra skor/kängor någon?
eller om du är as-rik å lägger mycket pengar på båten, kör me golv-värme i båten???äre ingen som har sånt??? gå runt i barfota i kallgraderna å dänga efter gädda
de vore nåt!!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Sadda Visa inläggHjälpte ju föga att jag sullade ut allt kaffe i båten också! Koffeinmissbruk.
Plats för mycket luft och två sockar i ull.
En tunn och en tjock.
Sen funkar vilka vinterkängor som helst.
En klassiker är ju p.orginal med.Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av SkaraBocken, 2024-06-07, 06:36
|
4 svar
227 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()