Fladen VS. Sundridge! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fladen VS. Sundridge!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #21
    Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inlägg
    DÅ, var det avgjort!

    Blev Sundridges NYA, Semivent Crossflow hette den. Riktigt fint pris på Olssonsfiske.se också! 1850:-

    Tack för all hjälp!

    PS. Anledningen till att jag valde just denna var att jag hellre tar på mig lite med under så att den blir lika varm som fladen 848, men jag vill också kunna ha den på mig då det är lite varmare ute! Sedan hoppas jag de åtgärdat sömmen där bak på denna nya modellen.
    Bra val tror jag, om de åtgärdat sömmen vet jag inte, eller om det bara är min som är dålig, men det lär du märka. Hur som en mycket fin och skön overall. Gött med hel vetilerad också då min ofta blir fuktigare i benen än på överdelen...
    Gädda & Jäger
    www.gaddajager.se

    Kommentera


    • #22
      @Krumelur - Hehe, alltid skönt när någon tycker ens köp var bra som sagt tack för all hjälp!
      Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!

      Kommentera


      • #23
        För övrigt måste jag säja att jag mer och mer får en förändrad bild av Fladen, till det positiva. Flera av deras maxximus-prylar håller hög standard. Både spön och rullar.
        Gå med i Göteborgs Fiskevänner
        http://www.fiskesnack.com/forum/group.php?groupid=13

        Kommentera


        • #24
          Sunridge vs Fladen

          Tänkte också byta flytoverall har tröttnat på min sunridge pga bristande kvalite. Har en crossflow 2 delad. Bra overall ett tag tills den tappade all vattenavstötande funktion, du blev inte blöt men jackan började väga 1 ton kändes det som. Visst jag kan impregnera om den och har gjort men det blir inte riktigt så bra som en fabriks impregnering. Sen spricker sömmarna till höger och vänster vilket de verkar göra på hel overall också.

          Bristande kvalite på en så pass dyr overall, kan inte rekommendera den till någon såvida de inte shapear upp kvaliten ordentligt.

          Som han skrev om Fladens prylar, blev glatt överraskad av mitt Maxximus solid carbon red. För pengen är det ett sjuhelvetes spö och därför tänkte jag givetvis på Fladens 848 maxximus overall rätt dyr overall men ser otroligt skön ut.

          Vet någon något om den overallen??
          http://drmussla.mine.nu

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Relaterat

          Collapse

          Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av KN, 2018-09-16, 09:09
          42 svar
          8 779 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg senzitivity  
          Startad av abe, 2023-07-23, 12:59
          11 svar
          729 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Gädd-jos  
          Startad av efc__, 2023-09-02, 16:37
          4 svar
          310 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg efc__
          av efc__
           
          Startad av Adamp, 2023-09-06, 11:03
          1 svar
          212 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Adamp
          av Adamp
           
          Arbetar...
          X