Va ska jag köpa för fiskekläder?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Va ska jag köpa för fiskekläder??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #31
    Ursprungligen postat av Holmish Visa inlägg
    Hej!
    Har för mej att Rapala prowear kommer att utgå och ersättas av en ny modell, många butiker rear därför ut dem nu bl.a Beoutdoor.
    MVH Micke
    Man kan ju undra vem som har utvecklat luvan, hur ful som helst !!! En viktig pryl ju för oss som fiskar i blåst och regn och man vill ju inte de ut som en tomte på sjön

    Kommentera


    • #32
      Har urus 1 och 2 brallan. De blir blöta i rumpan då man sitter ner i spöregn. Har tvättat dem i impregneringsmedel , får se om det hjälper. Men vem vill fiska i sataregnet

      Kommentera


      • #33
        Jämnför man Geoffs material med andra material och ser till prissättningen är det för mig en gåta hur Geoff kan sälja.
        sigpic

        Kommentera


        • #34
          Mina fiskekläder kommer från ITAB. De håller regn och vind ute och släpper ut ånga.
          Under fyller jag på med divers värmande kläder allt efter årstid.
          Må vi alla ha ett intressant fiske!

          Kommentera


          • #35
            Ett tips till er som bor någolunda nära en Hi-Sport butik. De säljer alla Rapala ProWear (fjolårets färger) med minst 50 % rabatt, köpte själv ett helt ställ för knappt 1.500:- för ett par veckor sedan.

            Kommentera


            • #36
              Låter väldigt konstigt att Geoff Anderson skulle läcka så väldigt mkt för folk! Har både Urus 1 & urus 2 byxor samt en Dozer-jacka och det har aldrig läckt in en droppe genom tyg eller sömmar. Hardå ändå suttit på en pissvåt sittbänk i ösregn och skavt röven fram och tillbaka medan jag rott min båt timmar. Jag är mkt nöjd med mina kläder.

              Kommentera


              • #37
                Ursprungligen postat av jerklimpan Visa inlägg
                Jag köpte Urus 1 2005 dom är inte lika bra längre men man blir inte blöt så länge man står upp .Tanke på att ja kanske fiskat 3-4 dar i veckan i 4 års tid undantag jan -mars å dom håller fortfarnde tycker ja är bra betyg.

                Sitter du på blöt bänk i båten blir nog alla fuktiga i arslet .
                Nu har ja även köpt Urus 3 kittet med jacka å byxor . Jackan är ju bäst man kan sitta ute i 5-10 plusgrader med T.shirt under å det blåser inte igenom det är minst lika viktigt som att dom tål vatten .
                Ja dom är dyra ja köpte allt för 3900 i våras å det va inte av dansken .
                Går å fynda även i sthlm .

                Är man så dum så man är ute 8 timmar i hällregn då är det väll bara Grundens regnkläder som gäller men ja vet inte hur dom andas .
                Själv åker ja nog hem å tar mig en pilsner istället

                /Fredrik
                Jag hoppas du førstår att jag menar att allt slæpper igenom vatten nær man sitter 8 h i en vattenpøl?

                Sen ær man inte dum om man fiskar 8 h i øsregn, man ær bara lite frælst i braxen

                Kommentera


                • #38
                  http://www.idefixteko.se/

                  Kommentera


                  • #39
                    Ursprungligen postat av Henrik Nordberg Visa inlägg
                    Ojdå, en vattenpelare på 3.500 mm är ju verkligen inte nåt vidare... Då kan man ju lika gärna köra med försvarets gamla bomullspaltor som finns på ÖB. 150 spänn så är man kittad från topp till tå...

                    Rapala Prowear is the shit. Sjukt prisvärt och bra på alla sätt och vis.
                    Vet du om jaktia eller nån annan fiskebutik i örebro har rapala prowear hemma så man kan testa dom? Va på sporting idag men dom hade mest bara illa luktande karpmäsk och jerkbait"s

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av KN, 2018-09-16, 09:09
                    42 svar
                    8 779 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg senzitivity  
                    Startad av abe, 2023-07-23, 12:59
                    11 svar
                    729 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Gädd-jos  
                    Startad av efc__, 2023-09-02, 16:37
                    4 svar
                    310 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg efc__
                    av efc__
                     
                    Startad av Adamp, 2023-09-06, 11:03
                    1 svar
                    212 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Adamp
                    av Adamp
                     
                    Arbetar...
                    X