Blir så j...a frusterad att mitt betesbygge inte går snabbare än det gör.
Jag har bara ett utrymme där jag kan vara på och köra tex 10 beten från planka till färdiglack.
Det blir för mycket städande mellan varje moment och inför målning vill jag vara extra noga med städningen.
Så nu har jag tänkt om och nu ska jag köra allt träarbete först (har 150 beten på gång i 3 olika modeller ) och ska sedan städa ordentligt inför målning & lackning.
Sedan har man ju hus och familj som måste få en del av min uppmärksamhet
så det blir någon timme över ibland och på den tiden blir det inte så mycket gjort.....
Jag har bara ett utrymme där jag kan vara på och köra tex 10 beten från planka till färdiglack.
Det blir för mycket städande mellan varje moment och inför målning vill jag vara extra noga med städningen.
Så nu har jag tänkt om och nu ska jag köra allt träarbete först (har 150 beten på gång i 3 olika modeller ) och ska sedan städa ordentligt inför målning & lackning.
Sedan har man ju hus och familj som måste få en del av min uppmärksamhet
så det blir någon timme över ibland och på den tiden blir det inte så mycket gjort.....

Det blir en jävla massa städa kan jag lova. Kan nästan inte tänka mig nåt mindre optimalt, tur man har en sambo som inte är rädd för stök. Jag har kört e-tex i grovsoprummet, men tyvärr råkade mitt torkhjul, som jag försökt gömma, åka med i senaste tömningen. Det är lätt hänt att man ger upp...
Kommentera