Ursprungligen postat av mcben
Visa inlägg
Sen så är det samtidigt bra att man söker information om saker och ting här i världen. Det enda jag menade med mitt inlägg om än med dålig attityd och fel sätt, är att då är det en stor fördel att söka kunskapen där chansen är som störst att få ett svar. Men så här i efterhand så inser jag att jag skulle naturligtvis inte svarat överhuvudtaget på detta inlägg. Men man lär så länge man lever.
Så till darkshark jag ber om ursäkt och önskar er andra lycka till med att nån kan svara på reglerna för gäddsaxar här på forumet.

, håller helt och hållet med dig, måste man införa ett totalt fiskestopp för att bevara fisken så är jag hellt med på det, har själv hållt på med spö-fiske under många år och har sett hur fisken ( gädda och abbore) som jag har fiskat mest har sakta med säkert blivit allt mer sällsynt...mins när jag och min far var ute och metade när jag var liten, det fanns alltid abbore, metade till och med nere vid båt bryggan, men nu mer så blir man näst intill chockad om man får så mycket som en liten spigg på kroken.
Kommentera