Inloggning - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Inloggning

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Inloggning

Har problemet att så fort jag läst en tråd eller nåt så måste jag logga in igen..... vad göra???
    Mvh Mattias o skitfiske på er alla!!!

oj oj den gammla vanliga gå in på verktyg i explorer menyn sen internet-alternativ sen sekretess. Sen längst ner vid "blockering av popup fönster" går du in på inställningar skriv in "fiskesnack.dyndns.org" och tryck på läggtill..
    Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Ursprungligen postat av Mattias.A
      Har problemet att så fort jag läst en tråd eller nåt så måste jag logga in igen..... vad göra???
      Titta gärna i FAQ om du sedan har flera frågor
      sigpic

Kommentera

Ursprungligen postat av kenta_85
        oj oj den gammla vanliga gå in på verktyg i explorer menyn sen internet-alternativ sen sekretess. Sen längst ner vid "blockering av popup fönster" går du in på inställningar skriv in "fiskesnack.dyndns.org" och tryck på läggtill..
        Så lätt de kan vara....... trodde jag hade kollat allt......

Kommentera

jopp har också haft problem med inloggingen förut men är ju som tur är lättfixat!
          Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Konstigt bara att detta är första forum som jag behövt göra detta på....

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
            94 svar
            29 150 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg Classe69  
            Startad av Soffan12, 2024-08-10, 18:57
            0 svar
            139 visningar
            0 gillar