Ny annonsör: Porta-bote.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny annonsör: Porta-bote.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ny annonsör: Porta-bote.se

Jag vill välkomna Porta-bote.se som ny annonsör här på Fiskesnack.com

Klicka på bannern för mer information
    Senast ändrad av Bergman; 2013-03-06, 17:37.
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Jag har efter jag fått den svenska och finska agenturen börjat visa upp Porta-bote i olika medier för att få upp medvetandet hos den breda massan att Porta-bote finns. Det är konstigt att så få vet om dem här i Sverige trots drygt 94.000 ex. sålda under 40 år runt hela världen.

Porta-bote är hopfällbara lättviktsbåtar i 4 storlekar som alla kan ha nytta av. De finns i 8, 10, 12 och 14 fots modeller i 3 färger. Ihopvikta har de formen av en 11 cm tjock surfbräda i respektive längd.

Som jag ser det fyller de ett tomrum på marknaden, det finns ingen så komplett takräcksbåt just nu.
    Förutom att man lätt kan ta den på takräcket eller husbilen kan man även ta den med på helikoptern eller sjöflygplanet surrad på landningstället eller pontonen vid fjällfisket. När man använt den hänger man upp den på väggen i garaget eller ställer ner den i förrådet i källaren, ingen trailer, uppställningsplats eller övertäckning behövs.

De är så lättdrivna att de i regel endast kräver halva motorstyrkan i jämförelse mot en likvärdig gummibåt.

Nu börjar ett återförsäljarnät ta form, men fortfarande är det glest i södra och mellersta Sverige. Kontakta Era favorit handlare och föreslå dem att ta in Porta-bote i sortimentet så ni lättare kan få se och prova dem.

Ett avtal med Suzuki som motorleverantör till Porta-bote borgar för ett långt problemfritt ägande, Porta-bote har 10 års åldersreducerad garanti på skrovet och Suzuki 7 års garanti på sina motorer.

På Sportfiskemässan i Jönköping 5-7/4 kommer jag att ställa ut dem i monter D:70 välkomna!
    Click image for larger version

Name:	_1010101.jpg
Views:	1
Size:	106,7 KB
ID:	1766868

www.porta-bote.se finns mycket filmer och bilder som visar möjligheterna med Porta-bote.
    Senast ändrad av Ekolodmontering.se; 2013-03-06, 02:15.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
    94 svar
    29 208 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Classe69  
    Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
    13 svar
    1 485 visningar
    0 gillar