Problem att ansluta via Tapatalk? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem att ansluta via Tapatalk?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Problem att ansluta via Tapatalk?

För några dagar sedan uppdaterades Tapatalk pro på min telefon, och sedan dess har jag inte kunnat komma in på fiskesnack. När jag försöker komma in på fs får jag följande meddelande:

"Det gick inte att ansluta till forumet, kontrollera med en forumadministratör om problemet kvarstår."

Är det fler som upplevt dylika problem, eller är det min telefon och dess inställningar som behöver fixas? Och om så är fallet, kan någon möjligen ge mig en hint om hur man ordnar detta.

Har inte hört något från någon annan om problemet. Jag har inte haft något problem även om jag använder Tapatalk väldigt sällan.

Tyvärr så ser jag både fördelar och nackdelar med Tapatalk. Många forumfunktioner, startsidan, fotoalbumet, recensionsdelen, annonser osv fungerar inte via Tapatalk vilket gör att de delarna blir mindre använda. Fördelen är ju att det är enkelt att följa forumtrådarna via appen... i ärlighetens namn har jag haft funderingar på att inaktivera det helt och hållet. Men jag tänkte ta en separat diskussionstråd om det senare när det finns lite mer tid.

Ett serverbyte börjar bli mer och mer aktuellt men har tyvärr kört fast lite med det vilket tagit oerhört med tid.
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Har inga problem med tapatalk. Använder det flera timmar varje dag.
      Mitt forumanvändande skulle minska drastiskt om inte stöd för tapatalk fanns. Säkert nära gränsen till upphöra.
      Framförallt eftersom "alla andra" forum har det.
      Vill jag titta i albumet så går jag in på hemsidan.

Kommentera

Fungerar klockrent för mig också.

Har du provat att ominstallera appen?
        Allt går bra, tills det börjar gå åt helvete

Kommentera

Har ominstallerat, men problemet är detsamma.

Jag gillar också verkligen tapatalk (när det funkar). Det är så förbannat opraktiskt att ta med sig datorn när man ska skita.

Kommentera

Fick det att funka nu efter att ha raderat mina inloggningsdata till fiskesnack och lägga in dem igen.
            Tack till er som brydde er iaf!

Och behåll tapatalk, Bergman!

Kommentera

Jag upptäckte precis att det finns en nyare Tapatalk-modul till forumet. Skall testa att uppgradera så kanske en del av de tidigare problemen försvinner. Jag kommer avinstallera Tapatalk temporärt under uppgraderingen.

Kommentera

Kan ni som använder Tapatalk testa så att allt fungerar som det skall? Jag har uppgraderat från ver 4.5.0 till 4.9.0 så det verkar som jag missat några uppgraderingar där emellan.

Kommentera

Funkar fint !
                  Just nu i vilket fall

Kommentera

Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
                    Kan ni som använder Tapatalk testa så att allt fungerar som det skall? Jag har uppgraderat från ver 4.5.0 till 4.9.0 så det verkar som jag missat några uppgraderingar där emellan.
                    Ok, det förklarar strulet jag haft under dagen. Installerade om Tapatalk och nu verkar det funka bra...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                    94 svar
                    29 150 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Classe69  
                    Startad av Soffan12, 2024-08-10, 18:57
                    0 svar
                    139 visningar
                    0 gillar