Funkar klockers!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Problem att ansluta via Tapatalk?
Collapse
X
-
Den funkar lite dåligt ibland, men ta för guds skull inte bort den.
Försök att uppdatera och optimera forumet istället.Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bowen Visa inläggDen funkar lite dåligt ibland, men ta för guds skull inte bort den.
Försök att uppdatera och optimera forumet istället.
utan dator är det ett ännu värre helvete att försöka läsa hemsidan i mobilen.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jefvelberg Visa inläggFunkar p*ssdåligt nu. Tapatalk har inte fungerat för mej dom 2 senaste dygnen. Blir så vansinnigt trött när apparater o teknik inte fungerar. Tinboats funkar men inte fs. O den jäveln av er som lurade in mej på tinboats vill jag ha ett snack med. Vilket paradis.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av anteman Visa inläggTapatalk vad är det? Har sett det men inte prövat, kan ni rekommendera den? Oftast läser och skriver jag i FS på min mobil via vanliga webbsidan. Funkar bra, kan vara lite puligt att skriva inlägg o redigera men överlag helt OK. Tinboats är kalas! Var nära att "sätta sågen" i min förra båt, en Mix Buster, man blev ju väldigt inspirerad, ffa av alla lättviktsbyggen med aluprofiler isf 2"x4" träregel som ramverk - det är ju inte hus vi bygger!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av anteman Visa inläggTapatalk vad är det? Har sett det men inte prövat, kan ni rekommendera den? Oftast läser och skriver jag i FS på min mobil via vanliga webbsidan. Funkar bra, kan vara lite puligt att skriva inlägg o redigera men överlag helt OK. Tinboats är kalas! Var nära att "sätta sågen" i min förra båt, en Mix Buster, man blev ju väldigt inspirerad, ffa av alla lättviktsbyggen med aluprofiler isf 2"x4" träregel som ramverk - det är ju inte hus vi bygger!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
94 svar
29 229 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()