Problem att ansluta via Tapatalk? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem att ansluta via Tapatalk?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Funkar klockers!
    Allt går bra, tills det börjar gå åt helvete

Kommentera

Funkar p*ssdåligt nu. Tapatalk har inte fungerat för mej dom 2 senaste dygnen. Blir så vansinnigt trött när apparater o teknik inte fungerar. Tinboats funkar men inte fs. O den jäveln av er som lurade in mej på tinboats vill jag ha ett snack med. Vilket paradis.

Kommentera

Skönt att jag fick svära av mej lite. Det hjälpte. Nu funkar det.

Kommentera

Den funkar lite dåligt ibland, men ta för guds skull inte bort den.
          Försök att uppdatera och optimera forumet istället.
          Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
          &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
          ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
          Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Ursprungligen postat av Bowen Visa inlägg
            Den funkar lite dåligt ibland, men ta för guds skull inte bort den.
            Försök att uppdatera och optimera forumet istället.
            Nejnej, tag inte bort det! Jag använder ju tt flitigt:-)
            utan dator är det ett ännu värre helvete att försöka läsa hemsidan i mobilen.

Kommentera

Tapatalk uppdaterades igår. Gillar inte "nya" :-( inte lika lättöverskådligt, stora o klumpiga rubriker. Långbläddrat.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jefvelberg Visa inlägg
                Funkar p*ssdåligt nu. Tapatalk har inte fungerat för mej dom 2 senaste dygnen. Blir så vansinnigt trött när apparater o teknik inte fungerar. Tinboats funkar men inte fs. O den jäveln av er som lurade in mej på tinboats vill jag ha ett snack med. Vilket paradis.
                Tapatalk vad är det? Har sett det men inte prövat, kan ni rekommendera den? Oftast läser och skriver jag i FS på min mobil via vanliga webbsidan. Funkar bra, kan vara lite puligt att skriva inlägg o redigera men överlag helt OK. Tinboats är kalas! Var nära att "sätta sågen" i min förra båt, en Mix Buster, man blev ju väldigt inspirerad, ffa av alla lättviktsbyggen med aluprofiler isf 2"x4" träregel som ramverk - det är ju inte hus vi bygger!

Kommentera

Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
                  Tapatalk vad är det? Har sett det men inte prövat, kan ni rekommendera den? Oftast läser och skriver jag i FS på min mobil via vanliga webbsidan. Funkar bra, kan vara lite puligt att skriva inlägg o redigera men överlag helt OK. Tinboats är kalas! Var nära att "sätta sågen" i min förra båt, en Mix Buster, man blev ju väldigt inspirerad, ffa av alla lättviktsbyggen med aluprofiler isf 2"x4" träregel som ramverk - det är ju inte hus vi bygger!
                  Tycker den var grymt bra innan den sista uppdateringen, den är fortfarande bra så jag rekommenderar den

Kommentera

Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
                    Den är ju betydligt bättre än webbläsare i mobilen. Håller med att den var bättre i näst senaste uppdateringen, nu vetefan.

Kommentera

Har råkat ut för problemet att inte kunna ansluta till forumet ett antal ggr. Lösningen har varit, precis som TS gjorde, att radera inloggningsuppgifterna i Tapatalk till FS. Skapa upp dem på nytt och då fungerar det igen.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      94 svar
                      29 229 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Classe69  
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      13 svar
                      1 550 visningar
                      0 gillar