Förslag på ny tävling önskas - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Förslag på ny tävling önskas

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Förslag på ny tävling önskas

Hej på er,

några av er ogillade "Fiskestrippen 2014" så nu har ni ett gyllene tillfälle att framföra era åsikter.

Vilken typ av tävling vill ni se härnäst? Skriv gärna förslag på upplägg. Tävlingen får gärna vara lättadministrerad då jag har lite ont om tid fortfarande. Alternativt om någon känner sig sugen att rodda med en tävling där jag sedan skickar ut priser. Jag har ett antal spön, några rullar, tänger, linor, beten, tröjor som väntar på att tävlas ut.
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Tjääna
    En artikeltävling som går ut på att skriva en presentation av sin "karriär" inom fisket. Det vill säga första fiskeupplevelsen, första rullen osv. fram till i dag.
    På dom igen
    Bb
    [FONT=Verdana]Karta om Havsöringsplatser i Stockholmsområdet [/FONT]
    [FONT=Verdana] Havsöring i Stockholmsområdet (från land) [/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av Barabajare Visa inlägg
      Tjääna
      En artikeltävling som går ut på att skriva en presentation av sin "karriär" inom fisket. Det vill säga första fiskeupplevelsen, första rullen osv. fram till i dag.
      På dom igen
      Bb
      Tycker jag var ett utmärkt förslag!!

Kommentera

Ursprungligen postat av Barabajare Visa inlägg
        Tjääna
        På dom igen
        Bb
        Bra förslag! Utveckla gärna hur du tänker dig att tävlingen skall gå till och hur vinnaren skall utses.
        C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
        Svar på vanliga frågor hittar ni Här
        Fiskesnacks regler hittar ni Här
        Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Årets fiskefoto 2014.

Kommentera

Tycker årets fiskefoto som Honkamaa föreslog är en utmärkt ide. Upplagt för många bidrag, minimal administration från din sida och enkel omröstning för att utse vinnare. Dock borde priserna inte vara alltför stora då det inte riktigt är någon större bedrift/mycket nedlagt arbete bakom en bild. Kanske köra en tävling veckovis fram tills slutet av året där en bild vinner varje vecka?

Sen är det ju svårt att ha större tävlingar där fisket är i fokus då många lagt undan grejerna för vintern, tagit upp båtar etc.
            Kanske ytterligare en kreativ tävling? Typ skapa fiskerelaterade konstverk/hantverk eller dyl. Kanske bäst fiskerelaterade uppfinning?
            Senast ändrad av Doc.; 2014-12-05, 10:46.

Kommentera

Smartaste fiske-uppfinning!

Det kryllar ju av hemmafixare och innovatörer här på fs, och att premiera dem vore kul.
              Man får presentera en smart DIY-lösning och sedan utses vinnare av antingen en jury eller via röstning. Kanske kan bli lite lurigt att dra gränsen mellan vad som verkligen är en "egen uppfinning" och vad som är en vidareutveckling av något redan existerande. Nåja, jag tycker det vore en kul tävling iaf.

Kommentera

Skull va kul med en tävling där man ska dra minsta gäddan eller abborren

Då kan verkligen alla ha chansen att vinna och det är minsann inte lätt att dra små fiskar.. Jag får baara stora..

Kommentera

Finast tecknade fisken vore ett alternativ om juryn inte stirrade sig blinda på storleken och de bleka skärgårdsfiskarna. En tävling som visar mångfalden i de Svenska vattnen utan att premiera skärgårdsfisken
                  .

Kommentera

Till att börja med vill jag säga att Fiskestrippen, i mitt tycke, är en kanontävling. Har skrattat gott åt flertalet bidrag.

Jag tycker att förslaget från Träben (smartaste fiskeuppfinning) låter som en bra tävling. Den kan förhoppningsvis skänka glädje åt andra här på FS. Årets fiskebild är också ett bra förslag från Honkamaa. Där kanske tävlingen skulle delas upp på något sätt. Ex. i kategorier som predatorer, vitfisk, miljö och... ja, bara förslag.

Mitt egna förslag blir att tävla i årets fiskeskildring, d.v.s. att man tävlar i att på ett intressant vis berätta om en fiskeupplevelse från i år.
                    http://enamatorfiskare.blogspot.se
                    Instagram enamatorfiskare

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                    94 svar
                    29 210 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Classe69  
                    Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                    13 svar
                    1 524 visningar
                    0 gillar