Märkligt att det fortfarande är problem för en del av er. Imorgon kollar jag om det finns någon uppdaterad version som kanske kan fungera bättre.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Tapatalk, måste logga ut & in hela tiden?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggMärkligt att det fortfarande är problem för en del av er. Imorgon kollar jag om det finns någon uppdaterad version som kanske kan fungera bättre.
Kommentera
-
Ja, det är ju skumt att inte fler har problemet.
Ja har testat andra forum nu under dagen, bara FS som loggar ut mig men fortfarande ser ut som jag är inloggad..Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Jag använder den vanliga tapatalk-appen för telefonen.
Har senaste iOS och har testat på på en 4 och en 5sVinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
-Okänd
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Allram_Eest Visa inläggOch jag antar att det är bara på Fiskesnack som det inte funkar?
Jag blir inte någe visare, funkar för mig med 4, 5s, IPad och olika variationer av IOS.
Kanske är något på serversidan.
Ja skumt är det.
Nu var dock första gången på veckor då jag inte verkar ha loggats ut sen senast jag skrev. Har inte gjort nåt annorlunda..Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
-Okänd
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bowen Visa inläggJa, jag har kollat ett annat forum och där funkar det.
Ja skumt är det.
Nu var dock första gången på veckor då jag inte verkar ha loggats ut sen senast jag skrev. Har inte gjort nåt annorlunda..
Det verkar finnas en ny version Tapatalk för forumet så jag kommer lägga in den idag. Förhoppningsvis löser den nya versionen problemen.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggKan du skicka mig ett PM vilket forum det funkar på? Kan försöka kolla vilken version av programvaror det forumet har.
Det verkar finnas en ny version Tapatalk för forumet så jag kommer lägga in den idag. Förhoppningsvis löser den nya versionen problemen.Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
-Okänd
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bowen Visa inläggJag har skickat PM.
Jag har nu uppdaterat Tapatalk på servern. Från version 5.2 till version 5.5 (den senaste). Kan du kolla om det funkar bättre?C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
94 svar
29 396 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()