Håller med Artur, och känner mig också trygg!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sportfiskarna tar över Fiskesnack.com
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av team färgen Visa inläggStora frågan är kommer jag få mer fisk när sidan blir bättreC&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Jag är alltid skeptisk när ett företag eller organisation går in och tar över något som drivs idéellt och som har mycket högt i tak och är reklamfinansierat, vilket jag gillar med fiskesnack. Ofta har man ett syfte. Vilket?
Vi håller tummarna för att min skepsis inte är befogad.
(man skall inte måla fan på väggen i förtid. Men en liten djävul kan man alltid klistra upp)
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Silverfisk Visa inläggJag är alltid skeptisk när ett företag eller organisation går in och tar över något som drivs idéellt och som har mycket högt i tak och är reklamfinansierat, vilket jag gillar med fiskesnack. Ofta har man ett syfte. Vilket?
Vi håller tummarna för att min skepsis inte är befogad.
(man skall inte måla fan på väggen i förtid. Men en liten djävul kan man alltid klistra upp)
Som jag redan skrivit så ska Fiskesnack fortsätta vara Fiskesnack även framöver och diskussionerna ska vara fria med "högt i tak" så länge man följer forumreglerna.
När det gäller din fråga ang syftet så är det inte mer komplicerat än att jag tror detta är bästa lösningen för Fiskesnack, er forummedlemmar, annonsörerna, mig själv och Sportfiskarna.Senast ändrad av Bergman; 2015-12-17, 22:19.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggBeskriv gärna mer konkret vad du är skeptisk till så ska jag försöka svara så gott jag kan.
Som jag redan skrivit så ska Fiskesnack fortsätta vara Fiskesnack även framöver och diskussionerna ska vara fria med "högt i tak".
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Bergman Visa inläggSom jag redan skrivit så ska Fiskesnack fortsätta vara Fiskesnack även framöver och diskussionerna ska vara fria med "högt i tak".
Kommentera
-
Ursprungligen postat av daikai1 Visa inläggHur kommer detta påverka reklamen från de olika annonsörerna och Forumet i allmänhet?
Kommer ni få rättigheter till alla bilder i Fotoalbumet och foruminlägg?
Reklamen kommer vara kvar, eventuellt kommer några annonsplatser flyttas iom mobilanpassning men det bör inte bli några större förändringar.
När det gäller forumet i stort så är planen att löpande göra hemsidan och forumet bättre och bättre.
Och när det gäller rättigheter för bilder och inlägg så kommer ni forummedlemmar fortsatt ha rättigheterna till dem. Om sportfiskarna vill använda någon bild till något så frågar vi givetvis först.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera