Sportfiskarna tar över Fiskesnack.com - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sportfiskarna tar över Fiskesnack.com

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Håller med Artur, och känner mig också trygg!

Kommentera

Hur kommer detta påverka reklamen från de olika annonsörerna och Forumet i allmänhet?

Kommer ni få rättigheter till alla bilder i Fotoalbumet och foruminlägg?

Kommentera

Stora frågan är kommer jag få mer fisk när sidan blir bättre

Kommentera

Ursprungligen postat av team färgen Visa inlägg
          Stora frågan är kommer jag få mer fisk när sidan blir bättre
          Självklart
          C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
          Svar på vanliga frågor hittar ni Här
          Fiskesnacks regler hittar ni Här
          Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Jag är alltid skeptisk när ett företag eller organisation går in och tar över något som drivs idéellt och som har mycket högt i tak och är reklamfinansierat, vilket jag gillar med fiskesnack. Ofta har man ett syfte. Vilket?

Vi håller tummarna för att min skepsis inte är befogad.

(man skall inte måla fan på väggen i förtid. Men en liten djävul kan man alltid klistra upp )

Kommentera

Ursprungligen postat av Silverfisk Visa inlägg
              Jag är alltid skeptisk när ett företag eller organisation går in och tar över något som drivs idéellt och som har mycket högt i tak och är reklamfinansierat, vilket jag gillar med fiskesnack. Ofta har man ett syfte. Vilket?

Vi håller tummarna för att min skepsis inte är befogad.

(man skall inte måla fan på väggen i förtid. Men en liten djävul kan man alltid klistra upp )
              Beskriv gärna mer konkret vad du är skeptisk till så ska jag försöka svara så gott jag kan.

Som jag redan skrivit så ska Fiskesnack fortsätta vara Fiskesnack även framöver och diskussionerna ska vara fria med "högt i tak" så länge man följer forumreglerna.

När det gäller din fråga ang syftet så är det inte mer komplicerat än att jag tror detta är bästa lösningen för Fiskesnack, er forummedlemmar, annonsörerna, mig själv och Sportfiskarna.
              Senast ändrad av Bergman; 2015-12-17, 22:19.

Kommentera

Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
                Beskriv gärna mer konkret vad du är skeptisk till så ska jag försöka svara så gott jag kan.

Som jag redan skrivit så ska Fiskesnack fortsätta vara Fiskesnack även framöver och diskussionerna ska vara fria med "högt i tak".
                Då är allt frid och fröjd.

Kommentera

Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
                  Som jag redan skrivit så ska Fiskesnack fortsätta vara Fiskesnack även framöver och diskussionerna ska vara fria med "högt i tak".

Kommentera

Ursprungligen postat av daikai1 Visa inlägg
                    Hur kommer detta påverka reklamen från de olika annonsörerna och Forumet i allmänhet?

Kommer ni få rättigheter till alla bilder i Fotoalbumet och foruminlägg?
                    Jag flyttade ditt inlägg som låg i en annan tråd så att alla frågor samlas på samma ställe.

Reklamen kommer vara kvar, eventuellt kommer några annonsplatser flyttas iom mobilanpassning men det bör inte bli några större förändringar.

När det gäller forumet i stort så är planen att löpande göra hemsidan och forumet bättre och bättre.

Och när det gäller rättigheter för bilder och inlägg så kommer ni forummedlemmar fortsatt ha rättigheterna till dem. Om sportfiskarna vill använda någon bild till något så frågar vi givetvis först.

Kommentera

Innebär Sportfiskarna's övertagandet av fiskesnack.com att sidan blir en officiell kommunikationskanal och bollplank mot organisationens medlemmar och sidans forumdeltagare?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      94 svar
                      29 172 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Classe69  
                      Startad av Soffan12, 2024-08-10, 18:57
                      0 svar
                      146 visningar
                      0 gillar