Angående forumets Tapatalk-integrering - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Angående forumets Tapatalk-integrering

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #21
    Lite jobbigt är det att det inte går via tapatalk, men måste säga att sidan är ganska smidig att surfa på från mobilen numera. Enda som buggar är fotovisningen. Måste öppna nytt safarifönster för att kunna se bilder. Kör iPhone.

    Kommentera


    • #22
      Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
      Tyvärr inte, har kontaktat dem flera gånger men fortfarande ingen lösning. Frustrerande är det.
      Då sätter jag mitt hopp till tomten som får komma och fixa detta.

      // Allram

      Kommentera


      • #23
        Vad är det för bugg Tapatalk har??

        Tänkte kontakta dom åxå så dom får tummen ur.

        /Sketfiske och God Jul

        Kommentera


        • #24
          Ursprungligen postat av stol69 Visa inlägg
          Vad är det för bugg Tapatalk har??

          Tänkte kontakta dom åxå så dom får tummen ur.

          /Sketfiske och God Jul
          Det är en säkerhetsrelaterad bugg där information gällande fel användare ibland visas under Notifieringar i appen. Tex så kan användare 1 kan få en notifiering om att användare 2 har fått ett PM. Jag påminde dem nyss igen men vi har hamnat i ett moment 22-läge. Tapatalk vill att jag aktiverar pluginen igen för att de skall kunna felsöka och jag vill inte aktivera Tapatalk pga att personlig information kan röjas till fel användare. Jag har sett att flera andra forumägare rapporterat liknande problem tidigare men de felen hävdar Tapatalk är lösta redan innan vi upptäckte Fiskesnacks Tapatalk-problem. Felet borde inte vara unikt för Fiskesnack utan det kan säkerligen förekomma även på andra siter. Jobbigt läge är det...

          Om Tapatalk inte kan lösa det på egen hand så kommer det ett nytt appstöd iom uppgraderingen till vBulletin 5 som är tänkt att ske under första halvan av 2017.
          C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

          Bli medlem i Sportfiskarna Här!
          Svar på vanliga frågor hittar ni Här
          Fiskesnacks regler hittar ni Här
          Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

          Kommentera


          • #25
            Antar att det inte finns någon lösning än? *hoppas*

            // Allram

            Kommentera


            • #26
              Ursprungligen postat av Allram_Eest Visa inlägg
              Antar att det inte finns någon lösning än? *hoppas*

              // Allram
              Jag är ganska säker på att Bergman hör av sig när problemet är åtgärdat...
              Hette tidigare Fisktutte, nu heter jag inte så...

              Kommentera


              • #27
                Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
                Det är en säkerhetsrelaterad bugg där information gällande fel användare ibland visas under Notifieringar i appen. Tex så kan användare 1 kan få en notifiering om att användare 2 har fått ett PM. Jag påminde dem nyss igen men vi har hamnat i ett moment 22-läge. Tapatalk vill att jag aktiverar pluginen igen för att de skall kunna felsöka och jag vill inte aktivera Tapatalk pga att personlig information kan röjas till fel användare. Jag har sett att flera andra forumägare rapporterat liknande problem tidigare men de felen hävdar Tapatalk är lösta redan innan vi upptäckte Fiskesnacks Tapatalk-problem. Felet borde inte vara unikt för Fiskesnack utan det kan säkerligen förekomma även på andra siter. Jobbigt läge är det...

                Om Tapatalk inte kan lösa det på egen hand så kommer det ett nytt appstöd iom uppgraderingen till vBulletin 5 som är tänkt att ske under första halvan av 2017.
                Inget nytt i frågan än?
                Har gått från att vara inne mer eller mindre dagligen med Tapatalk till att nästan ha glömt av av forumet ens existerar nu för tiden

                Kommentera


                • #28
                  Ursprungligen postat av Testis Visa inlägg
                  Inget nytt i frågan än?
                  Har gått från att vara inne mer eller mindre dagligen med Tapatalk till att nästan ha glömt av av forumet ens existerar nu för tiden
                  Tyvärr inte, de har inte ens svarat på de senaste mailen men kan gå på dem igen. I värsta fall får vi vänta tills forumet uppgraderas till senaste versionen av vBulletin vilket är en ganska omfattande uppgradering vilket troligen genomförs senare i vår.
                  C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

                  Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                  Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                  Fiskesnacks regler hittar ni Här
                  Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

                  Kommentera


                  • #29
                    Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
                    Tyvärr inte, de har inte ens svarat på de senaste mailen men kan gå på dem igen. I värsta fall får vi vänta tills forumet uppgraderas till senaste versionen av vBulletin vilket är en ganska omfattande uppgradering vilket troligen genomförs senare i vår.
                    Vad innebär uppgraderingen för mobilanvändare? Kan vi använda Tapatalk igen? Eller någon annan App?
                    Live long and skitfiske på er!

                    Kommentera


                    • #30
                      Ursprungligen postat av Gonzo79 Visa inlägg
                      Vad innebär uppgraderingen för mobilanvändare? Kan vi använda Tapatalk igen? Eller någon annan App?
                      Ja, någon slags mobilapp lär det bli. Vi får utvärdera vilken som fungerar bäst. vBulletin 5 har ett bättre mobilstöd än version 4 som vi kör idag så förhoppningsvis blir alla nöjda när uppgraderingen genomförs. Mer info kommer om detta senare.

                      Tapatalk har inte svarat på något av mina senaste mail så jag kan tyvärr inte slå igång det som det är just nu.
                      C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

                      Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                      Fiskesnacks regler hittar ni Här
                      Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 399 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      15 svar
                      1 138 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                      7 svar
                      333 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X