Angående forumets Tapatalk-integrering - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Angående forumets Tapatalk-integrering

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Bowen Visa inlägg
    Det verkar ju vara ett val för att sportfiskarna äger det nu.
    Säker nåt med att äga reklamintäkter osv.
    Styra visningar hit helt enkelt.

Tvivlar kraftigt på nåt annan anledning.
    Jag har också funderat i de banorna. Jag ser inget fel i det och hoppas att de kan vara ärliga om så är fallet.
    Hette tidigare Fisktutte, nu heter jag inte så...

Kommentera

Ursprungligen postat av Fisktutte Visa inlägg
      Jag har också funderat i de banorna. Jag ser inget fel i det och hoppas att de kan vara ärliga om så är fallet.
      Jag bryr mig inte om det heller, det är deras forum.
      Men om osanningarna kring varför är väl lite roligare.
      Dom har alltså redan varit oärliga.

Självklart hade man kunna fixa precis vad som helst på över ett år, eller vad det nu har tagt i tid.
      Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
      &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
      ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
      Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Jag arbetade intensivt med forumuppgraderingen (till absolut senaste version) tiden innan nyår men hann tyvärr inte gå i mål helt och hållet så var tvungen att avbryta då jag gick på föräldraledighet efter nyår. Jag kommer vara ledig tom sommaren men efter det kommer arbetet återupptas igen.

Den senaste forumprogramvaran har ett mycket bättre mobilstöd samt att vBulletin har en egen mobilapp. När forumet väl är uppgraderat kommer vi utvärdera vilken av mobillösningarna som är bäst och köra på det. Eventuellt kanske man tom kan ha flera lösningar igång samtidigt. Men det vet vi först efter utvärderingen.

Vi kan tyvärr inte slå igång Tapatalk ihop med nuvarande forumversion. Detta för att vi inte vet om det tidigare problemet är löst. Vi vågar helt enkelt inte riskera något.
        Senast ändrad av Bergman; 2018-03-18, 13:40.
        C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
        Svar på vanliga frågor hittar ni Här
        Fiskesnacks regler hittar ni Här
        Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Fortfarande inget nytt kring om/när Tapatalk kommer att kunna implementeras igen?
          Får tyvärr meddela att jag mer eller mindre aldrig är inne på Fiskesnack längre då jag mer eller mindre uteslutande surfar via mobilen, och då är det tyvärr en pina att surfa in på en datoranpassad sida.
          Hoppas verkligen att kunna använda detta som den underbara kunskapskälla och gemenskap som det var när jag återfick mitt intresse för fisket.

Kommentera

Det handlar om pengar.
            Annars hade det kopplats på igen för länge länge sen.
            Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021
            &

Fiskesnacks AbborrFemma 2020
            ”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
            Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."

-Okänd

Kommentera

Ursprungligen postat av Testis Visa inlägg
              Fortfarande inget nytt kring om/när Tapatalk kommer att kunna implementeras igen?
              Får tyvärr meddela att jag mer eller mindre aldrig är inne på Fiskesnack längre då jag mer eller mindre uteslutande surfar via mobilen, och då är det tyvärr en pina att surfa in på en datoranpassad sida.
              Hoppas verkligen att kunna använda detta som den underbara kunskapskälla och gemenskap som det var när jag återfick mitt intresse för fisket.
              Nu vet jag inte om du sett det, men tycärr har fiskesnack anpassats väldigt mycket till mobil. Nu vet jag inte hur tapatalk ser ut, och brukar använda funktionen datoranpassad sida via mobilen

Kommentera

Nu blir jag nyfiken. Läser FS via två mobiler och ibland med en Ipad, vad är det för fel på detta gränssnitt, från en Xperia Z5, vad består pinan av?

Click image for larger version

Name:	Screenshot_20180707-003705.png
Views:	1
Size:	257,1 KB
ID:	1787387

Kommentera

Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
                  Nu blir jag nyfiken. Läser FS via två mobiler och ibland med en Ipad, vad är det för fel på detta gränssnitt, från en Xperia Z5, vad består pinan av?

[ATTACH=CONFIG]101152[/ATTACH]
                  Har du någon gång använt dig av Tapatalk till ett forum så hade du förstått vad jag menar.

Kommentera

Har du någon gång använt dig av Tapatalk till ett forum så hade du förstått vad jag menar.

Ja, jo men min poäng är delvis att om FS funkar (så pass bra) som min bild visar varför gå via t ex Tapatalk? Går jag miste om ngt väsentligt?

Kommentera

Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
                      Ja, jo men min poäng är delvis att om FS funkar (så pass bra) som min bild visar varför gå via t ex Tapatalk? Går jag miste om ngt väsentligt?
                      Om man hänger på flera forum så har man alla trådprenumerationer, uppdateringar från delforum man följer, pm och dylikt samlat i en och samma app. För den som bara hänger på Fiskesnack och Flashback så är det skitsamma, men för oss som är aktiva i 10+forum så är Tapatalk guld värt.
                      Hette tidigare Fisktutte, nu heter jag inte så...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      94 svar
                      29 168 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Classe69  
                      Startad av Soffan12, 2024-08-10, 18:57
                      0 svar
                      140 visningar
                      0 gillar