Ursprungligen postat av Bowen
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Angående forumets Tapatalk-integrering
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Fisktutte Visa inläggJag har också funderat i de banorna. Jag ser inget fel i det och hoppas att de kan vara ärliga om så är fallet.
Men om osanningarna kring varför är väl lite roligare.
Dom har alltså redan varit oärliga.
Självklart hade man kunna fixa precis vad som helst på över ett år, eller vad det nu har tagt i tid.Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Jag arbetade intensivt med forumuppgraderingen (till absolut senaste version) tiden innan nyår men hann tyvärr inte gå i mål helt och hållet så var tvungen att avbryta då jag gick på föräldraledighet efter nyår. Jag kommer vara ledig tom sommaren men efter det kommer arbetet återupptas igen.
Den senaste forumprogramvaran har ett mycket bättre mobilstöd samt att vBulletin har en egen mobilapp. När forumet väl är uppgraderat kommer vi utvärdera vilken av mobillösningarna som är bäst och köra på det. Eventuellt kanske man tom kan ha flera lösningar igång samtidigt. Men det vet vi först efter utvärderingen.
Vi kan tyvärr inte slå igång Tapatalk ihop med nuvarande forumversion. Detta för att vi inte vet om det tidigare problemet är löst. Vi vågar helt enkelt inte riskera något.Senast ändrad av Bergman; 2018-03-18, 13:40.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Fortfarande inget nytt kring om/när Tapatalk kommer att kunna implementeras igen?
Får tyvärr meddela att jag mer eller mindre aldrig är inne på Fiskesnack längre då jag mer eller mindre uteslutande surfar via mobilen, och då är det tyvärr en pina att surfa in på en datoranpassad sida.
Hoppas verkligen att kunna använda detta som den underbara kunskapskälla och gemenskap som det var när jag återfick mitt intresse för fisket.
Kommentera
-
Det handlar om pengar.
Annars hade det kopplats på igen för länge länge sen.Vinnare av Fiskesnacks AbborrFemma 2021”Ett tecken på intelligens är att du alltid ifrågasätter.
&
Fiskesnacks AbborrFemma 2020
Mindre intelligenta är å andra sidan alltid tvärsäkra på sin sak.."
-Okänd
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Testis Visa inläggFortfarande inget nytt kring om/när Tapatalk kommer att kunna implementeras igen?
Får tyvärr meddela att jag mer eller mindre aldrig är inne på Fiskesnack längre då jag mer eller mindre uteslutande surfar via mobilen, och då är det tyvärr en pina att surfa in på en datoranpassad sida.
Hoppas verkligen att kunna använda detta som den underbara kunskapskälla och gemenskap som det var när jag återfick mitt intresse för fisket.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Testis Visa inläggFortfarande inget nytt kring om/när Tapatalk kommer att kunna implementeras igen?
Nu blir jag nyfiken. Läser FS via två mobiler och ibland med en Ipad, vad är det för fel på detta gränssnitt, från en Xperia Z5, vad består pinan av?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av anteman Visa inläggNu blir jag nyfiken. Läser FS via två mobiler och ibland med en Ipad, vad är det för fel på detta gränssnitt, från en Xperia Z5, vad består pinan av?
[ATTACH=CONFIG]101152[/ATTACH]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Testis Visa inläggHar du någon gång använt dig av Tapatalk till ett forum så hade du förstått vad jag menar.
Ja, jo men min poäng är delvis att om FS funkar (så pass bra) som min bild visar varför gå via t ex Tapatalk? Går jag miste om ngt väsentligt?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av anteman Visa inläggJa, jo men min poäng är delvis att om FS funkar (så pass bra) som min bild visar varför gå via t ex Tapatalk? Går jag miste om ngt väsentligt?Hette tidigare Fisktutte, nu heter jag inte så...
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera