IRC - Fiskesnack i realtid - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

IRC - Fiskesnack i realtid

Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Rätt dåligt drag där, en del hålligång på kvällarna men, in med flera folk!

Kommentera

Tror att många fler skulle besöka chatten om den fanns tillgänglig via hemsidan, då det annars kan verka rätt krångligt att installera "mirc" och sedan ska man ställa in server och annat, många tycker nog att detta tar för lång tid, tyvärr. Därav att jag gärna ser hur Bergman och dom ansvariga här tycker om tjänsten irc menar det är inte svårt eller tar lång tid att lägga upp och konfa en webb klient för irc. Jag hjälper gärna till om ni vill

Själv sitter jag inte så mycket i Irc längre som förr, men detta är nog lite så att man fått andra ställen att hänga på, ofta blir det irc när man ska "kriga" lite Counter-strike men det var också ett bra tag seda kanske lite off topic men men

Kommentera

Fler borde komma och besöka oss i chatten :> har även nu börjat knåpa ihop lite Triva Frågor, så vi kan ha lite frågesport i kanalen. Tips på frågor är bara att pm:a här eller priva mig i chatten MrVox även där

Kommentera

Varför slår mitt Spionskydd frivolter och säger att "du rekommenderas att inte gå vidare".... när jag skulle installera mIRC???

Kommentera

Beror väll på hur du ställt in ditt antivirusprogram, det är ingen fara, det kan vara att den känner av att det är "script" kod i filerna , vet att vissa antivirusprogram är lite dumma när det gäller detta, men http://www.mirc.com/get.html
            för att ta hem vanliga hederliga mirc

Kommentera

Det är ingen fara då?!

Kommentera

nejdå det är det inte , använd länken jag postade så vet jag att du är på rätt sida när du ska ta ner det så du inte är på fel plats och tankar något annat

Kommentera

Ok Tackar

Kommentera

Bumpar lite, hade de inte varit bättre med en javaapp här på sidan med chatten ist?

Kommentera

Hej allihop! IRC-nörd som man är sen några år tillbaks så hittade jag denna tråden och gick in i #Fiskesnack @ Quakenet. INGEN DÄR!

Det är hög tid att få lite liv i kanalen nu när isen är så långdragen!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      94 svar
                      29 062 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Classe69  
                      Startad av Soffan12, 2024-08-10, 18:57
                      0 svar
                      137 visningar
                      0 gillar