Uppgradering av forumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppgradering av forumet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #91
    Jag hittar inte vars man tar bort sin användare. Jag hoppas ni återkommer snarast om hur jag kan ta bort min användare eller att ni tar bort den åt mig.

    Kommentera


    • #92
      Om man bryter upp en relation så behöver man inte sudda ut allt... Om du helt enkelt slutar att skriva å läsa här så är väl problemet ur världen? Minimal insats... och det visar FS ägare att du trots konto här, inte är aktiv... förrän ngt förändrats...

      Kommentera


      • #93
        Nu är man iaf inloggad när man besöker sidan. Uppgraderingen går framåt.
        Och när man söker på google så kommer man inte längre till hemsidan utan till rätt tråd.

        Man ska vara glad för det positiva som sker

        Kommentera


        • #94
          Ursprungligen postat av husbehov Visa inlägg
          Nu är man iaf inloggad när man besöker sidan. Uppgraderingen går framåt.
          Och när man söker på google så kommer man inte längre till hemsidan utan till rätt tråd.

          Man ska vara glad för det positiva som sker
          Gäller dock inte Alla sökningar på Google jag klickade senast idag på en länk och kom direkt till Startsidan
          Och jag är fortfarande utloggad när jag öppnar upp FS. Det är väldigt frustrerande då det INTE va så förr.
          Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
          Flugfiske är en Livs-stil
          2016 har jag blivit Multifrälst

          Kommentera


          • #95
            Ursprungligen postat av lsjonsson Visa inlägg

            Då är det väl dax att dom anlitar kompetent folk som klarar av att sköta forumet.
            Det kommer nya, bättre utbildade generationer...

            Old Firehand
            Leif Engström

            http://www.trumman.com/fisketips.htm
            Senast ändrad av Old Firehand; 2019-08-20, 08:31.

            Kommentera


            • #96
              Ursprungligen postat av Classe69 Visa inlägg

              Gäller dock inte Alla sökningar på Google jag klickade senast idag på en länk och kom direkt till Startsidan
              Och jag är fortfarande utloggad när jag öppnar upp FS. Det är väldigt frustrerande då det INTE va så förr.
              Classe, rensat kakor mm i din telefon? Jag behöver aldrig logga in.. läser bara i mobilen. Ej dator. Känns som det funkar för de flesta (?)

              Trist att de som ( eventuellt ) jobbar med detta forum inte skriver i tråden.. verkar hända saker iaf, men det är upp till användarna att lista ut om / vad som gjorts för förändringar..

              Kommentera


              • #97
                Ursprungligen postat av Edguy Visa inlägg

                Classe, rensat kakor mm i din telefon? Jag behöver aldrig logga in.. läser bara i mobilen. Ej dator. Känns som det funkar för de flesta (?)

                Trist att de som ( eventuellt ) jobbar med detta forum inte skriver i tråden.. verkar hända saker iaf, men det är upp till användarna att lista ut om / vad som gjorts för förändringar..
                Inställt på att rensa när jag stänger webbläsaren, har alltid funkat klockrent men inte nu längre. Stänger jag ner nu och öppnar igen om 1 min får jag logga in
                Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
                Flugfiske är en Livs-stil
                2016 har jag blivit Multifrälst

                Kommentera


                • #98
                  Ok, du kanske inte ska rensa ngt då
                  Prova att ändra?

                  Kommentera


                  • #99
                    Om någonting fungerar för vissa andra så är det oftast bara skit bakom tangentbordet


                    Jag fick en t-shirt med texten "jag är förvisso tekniker, men kan inte fixa dumhet"

                    Vågar inte ha den på jobbet...

                    Kommentera


                    • Nu har jag bockat av, bockat på, tömt cache, tömt cookies och allt annat man kan göra.....
                      Jag har ToM haft en IT-tekniker här på jobbet som kollat åt mig och gissa vad, han klia dig bara i huvet..

                      Fortfarande loggas jag ut varje jävla gång jag stängt ner webbläsaren. Jag har konto på andra ställe och där fungerar det. Så problemet kan inte vara hos mig....
                      Det fungerade ju klockrent Innan denna totalt värdelösa uppdateringen gjordes....
                      Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
                      Flugfiske är en Livs-stil
                      2016 har jag blivit Multifrälst

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 405 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      15 svar
                      1 145 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                      7 svar
                      336 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X