Tack för mig, vila i frid Fiskesnack. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tack för mig, vila i frid Fiskesnack.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Tack för mig, vila i frid Fiskesnack.

    Detta forum är nu från mitt perspektiv att betrakta som hjärndött. Dra ut kontakten till respiratorn och låt eländet slockna.

    Jag har i många år gått in på detta forum närmast dagligen för att ta del av nyheter, tips och trix, samt dela med mig av min kunskaper.

    Redan när Tapatalk slutade stödjas så gick mitt engagemang ner, detta var 2016 om jag inte missminner mig. Senaste åren så har forumet bara blivit sämre och sämre för varje genomförd åtgärd.

    Jag vet inte om Sportfiskarna vill lägga ner forumet i ett skick där ingen kommer sakna det till förmån för Facebook och Youtube eller om de helt enkelt inte har kompetens att hantera ett forum?

    Fiskesnack har tidigare varit en plats för att byta information och erfarenheter och en källa till glädje och gemenskap. Nu blir jag arg, besviken och ledsen varje gång jag ser startsidan.
    ​​​
    Jag säger inte att jag aldrig mer kommer att logga in, men jag lär inte visa mig nåt mer detta året...

    Tack för mig!
    Hette tidigare Fisktutte, nu heter jag inte så...

  • #2
    Kunde inte sagt det bättre själv
    Vi ses när FS är i "Normalläge" igen
    Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
    Flugfiske är en Livs-stil
    2016 har jag blivit Multifrälst

    Kommentera


    • #3
      Jag kommer hit för forumets skull. Det är en evig källa till kunskap och nya ideer. Å vad är väl ett forum utan aktiva medlemmar?
      En del förändringar har skett till det sämre, men färre medlemmar löser inte problemet.

      Kommentera


      • #4
        Jag använder nästan enbart forumdelen på FS. Tycker att det fungerar rätt bra.
        "Gudarna draga ej från människans utmätta levnad de timmar som ägnats åt fiske" citat från en Babylonsk inskrift från 2000 f. Kr

        Kommentera


        • #5
          Klart det finns ett samband men tråkigt att FS i sig har försämrats och att allt färre är inne och skriver... vilket gör det än värre...

          Kommentera


          • #6
            Stackarn, nu fick du din uppmärksamhet i alla fall! Något att vara glad över i denna jobbiga tid

            Kommentera


            • #7
              Det ligger lite i Magnus Ugglas bevingade ord: Va ska man ta livet av sig för när man ändå inte får höra snacket efteråt..

              Kommentera


              • #8
                Ursprungligen postat av Telemator Visa inlägg
                Stackarn, nu fick du din uppmärksamhet i alla fall! Något att vara glad över i denna jobbiga tid
                Tror inte riktigt att det va de han va ute efter. Låg_Profil har varit medlem väldigt länge och en aktiv forumskrivare.

                Detta inlägg av dig tycker jag endast va onödigt och lågt. Vi som varit medlemmar ett tag vet hur FS såg ut innan dessa förbannade uppdateringar som bara gjort det sämre.

                Classe
                Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
                Flugfiske är en Livs-stil
                2016 har jag blivit Multifrälst

                Kommentera


                • #9
                  Inget är för evigt.

                  Ett forum blir inte bättre än vad medlemmarna gör det till. Jag hoppas absolut på att det kommer in nya medlemmar spön kan ta vid när andra inte orkar längre.

                  Fler tävlingar, evenemang och annat kul Det finns areor här för varje län, dessa borde bli mer aktiva med prat om lite mer lokalt snack, tävlingar, loppisar eller vad man nu kan tänkas hitta på.

                  Livet är kort, ha kul och se ljust på saker och sprid lite glädje ute i det riktiga livet. Må väl ni som lämnar forumet!

                  Kommentera


                  • #10
                    Personligen tycker jag forumet skulle vinna på om folk som vill kokettera med att de tänker sluta deltaga reflekterade över vilket allmänintresse detta har innan pennan börjar glöda, som någon skrev tidigare - det är som att ringa upp för att tala om att man tänker lägga på.

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                    12 svar
                    1 405 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Xerup
                    av Xerup
                     
                    Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                    15 svar
                    1 145 visningar
                    2 gillar
                    Senaste inlägg Xerup
                    av Xerup
                     
                    Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                    7 svar
                    336 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg Sundström76  
                    Arbetar...
                    X