Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ny funktion i fotoalbumet
Collapse
X
-
Ja det är ju en demokratisk tanke...Ursprungligen postat av Odde Visa inläggJag har röstat flera 1:or, och det har å göra med att jag inte tycker att dom förtjänar att vara på topplistan.

Kommentera
-
Utveckla...Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggJa det är ju en demokratisk tanke...
[FONT="Palatino Linotype"]Speci-Matcher[/FONT]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Odde Visa inläggUtveckla...
Medelbetyget är ett uttryck för vad gruppen människor som har röstat tycker om bildens kvalité. Du anser inte att medelbetyget motsvarar dina krav och därför röstar du - med ett betyg som inte motsvarar vad du annars skulle ha röstat om jag förstår dig rätt - för att MEDELbetyget ska hamna på en för dig rättvisande nivå. Du vill att massan ska ge uttryck för DINA åsikter - inte en naturlig utveckling när alla röstar vad de egentligen tycker - demokrati. Man skulle kunna jämföra ditt agerande med terrorism - jag vet vad ni kommer säga om den här liknelsen - där ett fåtal vill propsa på sina åsikter utanför det demokratiska systemet. Metoderna är annorlunda men tankegången är densamma...
Kommentera
-
Det är tydligen samma personer som ständigt gnäller över några låga betyg dom fått på sina bilder, förmodligen skulle dom allra helst vilja sätta egna betyg på sina bilder än att acceptera att andra gör det !! För det första så finns det oftast och förhoppningsvis en eller flera anledningar till att betyget är lågt, och sen är det ju bara för er att acceptera att bilderna bedöms olika av olika personer ! Jag hoppas verkligen att ingen prövar att få sina egna bilder i topp genom att 1:a alla bilder som står ivägen för dom ! Jag har delat ut massa 5:or till bilder jag tycker förtjänar det ! Sluta istället och gnäll så förbannat för att ni råkat få ett lägre betyg från någon som av en eller annan anledning tycker att eran bild inte förtjänar ett högt betyg !!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Ambjörn Visa inläggKanon med den nya funktionen.
Kul att se vilka som är notariska lågpoängröstare och som uppenbarligt bara röstat för att sabba.
Ha det
Själv förstår jag inte detta med röstningen?? Jag lägger upp mina bilder för att dela med mig av mina glädje/sorge stunder!
Sedan vad folk ger mina bikder för betyg struntar jag fullkomligt i!Det är väl ingen fototävling,eller??
Har själv bara röstat en enda gång;en 5:a på Grindpalm's 10,52kg's gädda pga att fiskeglädjen fanns där!
Kommentera
-
Gnäller inte, utan mest konstaterar fakta, när någon/några genomgående röstar 1 på foton som andra röstar 4-5 till skillnad från andra foton med lägre röstpoäng funderar jag i alla fall på varför, men givetvis får man rösta som man vill, knäppt eller inte, bilden blir inte sämre för det.Ursprungligen postat av capreolus Visa inläggDet är tydligen samma personer som ständigt gnäller över några låga betyg dom fått på sina bilder, förmodligen skulle dom allra helst vilja sätta egna betyg på sina bilder än att acceptera att andra gör det !! För det första så finns det oftast och förhoppningsvis en eller flera anledningar till att betyget är lågt, och sen är det ju bara för er att acceptera att bilderna bedöms olika av olika personer ! Jag hoppas verkligen att ingen prövar att få sina egna bilder i topp genom att 1:a alla bilder som står ivägen för dom ! Jag har delat ut massa 5:or till bilder jag tycker förtjänar det ! Sluta istället och gnäll så förbannat för att ni råkat få ett lägre betyg från någon som av en eller annan anledning tycker att eran bild inte förtjänar ett högt betyg !!Senast ändrad av BBRF; 2007-03-02, 20:27.Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Du behöver inte ta i så att du spricker!! Du & Jag =Ursprungligen postat av CalleX Visa inläggför att MEDELbetyget ska hamna på en för dig rättvisande nivå.
Sedan =
För att BILDEN inte ska hamna på topplistan när den igentligen är en bild på en dimmig planka... Visst jag är en martyr! Det köper jag...nästan!
[FONT="Palatino Linotype"]Speci-Matcher[/FONT]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av BBRF Visa inläggGnäller inte, utan mest konstaterar fakta, när någon/några genomgående röstar 1 på foton som andra röstar 4-5 till skillnad från andra foton med lägre röstpoäng funderar jag i alla fall på varför, men givetvis får man rösta som man vill, knäppt eller inte, bilden blir inte sämre för det.
Håller med dig. Bryr mig inte iheller men det är trist att se att vissa beter sig på detta viset. Det har inget med fiskeglädje och bildteknik att göra överhuvudtaget.
Inställningen är lite trist med tanke på hur mycket glädje och vänskap fisket kan ge.
Så många trevliga fiskekompisar och vänner fisket har givet mig under åren runt om i landet. Det är något man ska vårda och ta vara på möjligheten med.
Det är mycket lättare att ha vänner än fiender.
Ambjörn
Kommentera
-
Kanske läge att slå ihop denna tråd med http://www.fiskesnack.com/forum/showthread.php?t=24865
Det diskuteras samma sak.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
100 svar
30 964 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg